Zboží a prodej 1/20: Jak do hlavy a srdce zákazníka
Brands&Stories 12/2019: Stojan pro Fantu z krvavého pomeranče vystrašil i pobavil
MAREKTING & MEDIA 51/2019: Cukrovinky byly totálně neaktivní
MAREKTING & MEDIA 39/2019: POPAI 2019: ty nejlepší POP realizace
Sign Invention Newsletter 11/2019
MAREKTING & MEDIA 38/2019: Atavismy pomáhají POP reklamě
Retail News 10/2019: Dodavatel, nebo strategický partner
Zobrazit další příspěvky
Marekting & Media 37/2019: 10 taktik k impulzu
Zobrazit další příspěvky
Svět balení, číslo 104/2019: Paletová vystavení ženou prodeje vzhůru
Zobrazit další příspěvky
Marketing & Media 37/2019: Anketa o POP inovacích
Zobrazit další příspěvky
RETAIL NEWS 3/2021: SPRÁVNĚ ZVOLENÉ POS JAKO PODPORA PRODEJE FUNGUJE
Koronakrize ovlivnila i zadavatele POS. „Přesto letos uvidíme v obchodech velké množství vizuálně krásných realizací,“ říká Ing. Marek Končitík, Business Director společnosti DAGO.
10-11b
10-11b