Cerpacka.cz: Vybavení shopu na čerpacích stanicích by mělo mít osobitou tvář
Prodej zboží musí být v obchodní části čerpačky podpořen moderním, vzdušným, a pokud je to možné, i neokoukaným designem. [pdf-embedder...
Mistoprodeje.cz: Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě
Nové vystavení pro Ultra Premium Brands vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. [pdf-embedder...
Mistoprodeje.cz: Ondrášovka v novém kabátku mění i vystavení na prodejní ploše
Výrobce jedné z nejstarších českých minerálních vod Ondrášovka – společnost Kofola ČeskoSlovensko – zainvestoval do technologií, které myslí na ochranu přírody a odrážejí v sobě náročné požadavky na udržitelnost. [pdf-embedder...
POPAI.CZ: Ondrášovka v novém kabátku mění i vystavení na prodejní ploše
Výrobce jedné z nejstarších českých minerálních vod Ondrášovka – společnost Kofola ČeskoSlovensko – zainvestoval do technologií, které myslí na ochranu přírody a odrážejí v sobě náročné požadavky na udržitelnost.[pdf-embedder...
Packagingherald.cz: POS Ondrášovky zezelenaly
Výrobce minerálních vod Ondrášovka – společnost Kofola ČeskoSlovensko – zainvestoval do technologií, které myslí na ochranu přírody a odrážejí v sobě náročné požadavky na udržitelnost. [pdf-embedder...
Marketing & Media 21/22: Zahradnictví, na značky!
Hlavní podpora prodeje zahradnického sortimentu startuje právě teď.
Retail news 5/22: REALIZOVANÉ SHOP IN SHOPY SE LIŠÍ UMÍSTĚNÍM I PROVEDENÍM
Společnost Dago v posledních týdnech realizovala hned několik vystavení pro produkty české likérky Palírna U Zeleného stromu.
Retail news 5/22: POS BY MĚLY ZÁKAZNÍKA I POBAVIT
Spotřebitelé se pro vybraný sortiment z on-linu začínají vracet zpět do kamenných prodejen.
Mistoprodeje.cz: Kofola/Cirkulka+DAGO = udržitelnost při výrobě POS
Kofola ČeskoSlovensko uvedla letos do maloobchodní sítě své tradiční nápoje Kofolu, Vineu a Rajec ve vratném skle. [pdf-embedder...
Packagingherald.cz: Orosená lahev upozorňuje na novou recepturu Birellu
Nový displej od komunikační agentury Dago upozorňoval ve vybraných prodejnách na vylepšenou recepturu nejprodávanějšího nealkoholického piva Birrell. [pdf-embedder...
RETAIL NEWS 3/2021: POP má v komunikačním mixu nezastupitelné místo
Jak výrobci, tak i uživatelé prostředků in-store komunikace potvrzují významnou roli správně fungujících POP prostředků. Ty napomáhají nejenom ke zvýšení prodeje, ale zákazníci si je chválí i kvůli zjednodušené, a přesto atraktivní komunikaci v maloobchodním prostředí.