mistoprodeje.cz: POP STAR za srpen 2023 je realizace Red Bull

Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum oznámil vítěze soutěže POP STAR 08/2023. První místo získal shop in shop Red Bull, druhé místo Beefeather a třetí místo Metaxa. Porota hodnotila in-store pop realizace podle kritérií kreativity, provedení...

Zboží&Prodej 9/2023: Teplým nápojům vévodí rozmanitost

V nabídce teplých nápojů jsou různé druhy kávy, čaje, kakaa a cereálních nebo vitaminových nápojů. V prvních šesti měsících roku 2023 si každá česká domácnost zakoupila teplý nápoj a utratila za něj průměrně 1 200 Kč. Káva je nejčastěji kupovaným nápojem, zatímco ovocné...

POS a POP: udržitelnost, funkčnost i kreativita

POS a POP nosiče v kombinaci s obaly musí zaujmout zákazníky a lze toho dosáhnout různými způsoby, jako je použití přírodních materiálů, jednoduchý design a funkčnost. V posledních letech se také zvyšuje poptávka po ekologičtějších materiálech a využití digitálních tech...

pharmaprofit: KDO ZAUJME, TEN PRODÁ

Sales promo a merchandising jsou strategie, které pomáhají zvyšovat prodej a povědomí o značce. Je důležité je správně používat a pravidelně aktualizovat strategii. Tyto aktivity umožňují efektivně oslovit zákazníky a získat konkurenční výhody. [pdf-embedder...

mistoprodeje.cz: POP STAR za červenec 2023 je realizace Radegast

Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil vítěze soutěže POP STAR 07/2023. První místo získala realizace Radegast, druhé místo Red Bull a třetí místo Malfy. Hodnocení probíhalo ve třech kritériích: kreativita řešení, produkční provedení a...

zboziaprodej.cz: Konzervativní trh se rozhýbal

Česko je jedním z průkopníků bezobslužných prodejen, které se zaměřují na design, interaktivitu a udržitelné materiály. Nové technologie a datová analýza společně s personalizovanými nabídkami zlepšují zákaznický zážitek v retailu. Moderní obchody se zaměřují na moderni...

mam.cz: Jak na efektivní in-store komunikaci? Dozvíte se v kurzu POPAI

Sdružení POPAI Central Europe pořádá certifikovaný kurz Základy in-store komunikace v září. Kurz se koná v holešovickém podniku Město Moře a účastníci se dozvědí o komunikaci v retailu, využívání nástrojů a budou se účastnit interaktivních workshopů. Moderátorkou je...

Retail News 12/22: Sezonní POS komunikace – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci

Není žádným překvapením, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezónou pro mnoho výrobků.

retail-news-2022-12-12-sezonni-pos-komunikace-emoce-j

Pin It on Pinterest

Share This