Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu

V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.

Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení

Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční...

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Nová značka rumu Heffron připlula k zákazníkům na lodi

Třtinový rum Heffron má své místo v sortimentu české Palírny U Zeleného stromu už od roku 2019. Nyní na sebe Heffron upozorňuje v českých obchodech pomocí našeho netradičního paletového vystavení ve tvaru lodi a majáku.

Promostolky Sommersby pro Budvar

Promostolky připomínající dubový sud s jabloní, motiv, který provází alkoholický cider Sommersby, které navrhla a vyrobila naše společnost, přilákaly k ochutnání zhruba devět tisíc lidí a celkem se vypilo dva a půl tisíce litrů tohoto nápoje. Hlavními cíli kampaně bylo nalézt netradiční prvek, který přiměje zákazníky k ochutnání a následnému nákupu, ale také komunikovat směrem k zákazníkům hlavní atributy značky Sommersby: přírodní, poctivý, farmářský styl.
Zvolený design promostolku a celkový image promo akce evokuje přírodní, poctivý, farmářský styl a vnáší tak na prodejní plochu atmosféru spojenou se značkou a produkty Sommersby. Vzhledem k tomu, že ochutnávky patří mezi velmi časté marketingové nástroje a nezřídka se stává, že se zákazník potká během nákupu s více promo týmy, bylo potřeba ochutnávku Sommersby odlišit i jinak než originálním promostolkem. Z tohoto důvodu byla v rámci proma realizována i soutěž o iPhone 5. „Ačkoli se nápoje Sommersby ve dvou příchutích prodávají prvním rokem, kampaň byla velice pozitivní a měla vliv na zvýšení prodejů. Budeme ji opakovat,“ komentuje úspěch Ing. Josef Krouhlík, Off-trade Communication Manager Budějovického Budvaru, distributora tradiční dánské značky Sommersby.

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This