Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu

V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.

Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení

Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční...

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Nová značka rumu Heffron připlula k zákazníkům na lodi

Třtinový rum Heffron má své místo v sortimentu české Palírny U Zeleného stromu už od roku 2019. Nyní na sebe Heffron upozorňuje v českých obchodech pomocí našeho netradičního paletového vystavení ve tvaru lodi a majáku.

POPAI Euro Awards Paris: 5 našich projektů ve finále

Na úterním vyhlášení letošních POPAI Awards Paris jsme jako jediná česká firma získali 5 nominací našich projektů. Přihlášeno bylo 313 projektů ze 46 kategorií (loni 277 realizací ve 37 kategoriích). Finále proběhne v červnu, nominované projekty obsadí alespoň třetí místo.
Proti loňskému roku máme o jednu nominaci více. V kategorii nápojů budeme mít hned dvě umístění s nejhůře druhým místem. Soutěžíme zde s regálovým čelem Birell a paletovým vystavením Jaegermeister se sochou jelena. Toho jsme zde přivezli a vystavili. Mezi lidmi je o něj zájem, prohlížejí si ho a fotí. Velmi nás těší, že má po českém kole POPAI Awards tento projekt úspěch i v zahraničí.

V kategorii Edice a volný čas postoupilo vystavení pro LEGO Duplo v podobě lokomotivy ze stejnojmenné řady dětských stavebnic. Produkty jsou vystaveny ve středu lokomotivy a v její zadní části. Kromě nich jsou také na lokomotivě k vidění průhledné boxy se složenými stavebnicemi. Děti se tak s rodiči mohou těšit, co společně doma vytvoří.

Alespoň bronz v kategorii Zdraví, hygiena a drogerie získá také playtable pro značku Oral-B určený pro elektro oddělení vybraných prodejen Globus. Jasně komunikuje benefit, umožňuje zákazníkům vyzkoušení produktu a poskytuje dostatek prostoru pro zásobu prodávaných výrobků.
Pátou nominovanou realizací od DAGO je regálové čelo Whiskas. Prémiové provedení s policemi lakovanými v barvách produktu doplňuje skutečné lano, jež evokuje kočičí hravost a zvídavost. Spolu s nadživotní velikostí typické kočičí hrdinky Whiskas a kompletním osvětlením vytváří nadčasovou a celistvou prezentaci značky.
 
Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This