Retail News 12/22: Sezonní POS komunikace – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci
Není žádným překvapením, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezónou pro mnoho výrobků. [pdf-embedder...
Retail News 12/22: POPAI Awards 2022 zná své vítěze
Kamenný obchod a in-store komunikace se v nové éře retailu dostávají znovu na výsluní.
Retail News 12/22: Displej vždy výrazně podpoří prodej
Oblast retailu využívá jak permanentní, tak především dočasné typy displejů a jejich umístění.
Marketing & Media 50/22: Nenechte se spoutat tradicí
Být vidět během tradiční sezony vyžaduje značnou dávku odvahy, ne všechny značky se na to ale cítí
Miestopredaja.sk: Nová zimná edícia, ktorá vám dá krídla: Red Bull s príchuťou jablka a figy
Spoločnosť Red Bull opäť prichádza s novou sezónnou edíciou svojich energetických nápojov. [pdf-embedder...
Mistoprodeje.cz: Dago si odnáší dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards
Dago si odnáší dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards
Marketing & Media 48/22: POPAI Awards: Wellen získal nejvíce ocenění
Zobrazit další příspěvkyVýsledky soutěže POPAI Awards 2022.
M&M 47/2022: Čerstvý pohled na tradiční obor
Udělat z důvěrně známé věci, jakou je nákup potravin, příjemně překvapivý zážitek, se snaží designéři po celém světě.
Mam.cz: Fanta sází na Halloween i s vystavením v obchodech
Nové aktivace nápojů Fanta v kampani „Halloween na roztrhání“ na míru realizovala komunikační agentura Dago. [pdf-embedder...
Mistoprodeje.cz: Nápoje Fanta sázejí na Halloween
Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit. [pdf-embedder...
POP STAR za září 2022 je vystavení Pilsner Urquell
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlašuje vítěze soutěže POP STAR 9/2022. Výhercem měsíce je realizace shop in shop Pilsner Urquell.
SK


