Zboží a prodej 3/2020: POS a POP nemohou být sami vojáci v poli
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY [gravityform id="3"...
MAREKTING & MEDIA 10/2020: Jsou POS materiály zdrojem příjmu, nebo obratu?
BRANDS&STORIES 1/2020: Euroshop předvedl nejnovější technologie retailu
MAREKTING & MEDIA 10/2020: V Edece oslavíte i narozeniny
SIGN INVENTION NEWSLETTER 02/2020
MAREKTING & MEDIA 6/2020: Zmenšený bar pro Tullamore
Retail News, číslo 1-2/2020: Mast-Jaegermeister použil ve spolupráci s Dago poprvé v české in-store komunikaci hologram
Zboží a prodej 1/20: Jak do hlavy a srdce zákazníka
Brands&Stories 12/2019: Stojan pro Fantu z krvavého pomeranče vystrašil i pobavil
MAREKTING & MEDIA 51/2019: Cukrovinky byly totálně neaktivní
Mistoprodeje.cz: Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo s vánočními POS?
Vždy před Vánoci mají obchodníci co dělat, aby stačili doplňovat vystavené zboží. FireShot-Capture-009-Vanocni-sumar_-Jak-si-Dago-poradilo-s-vanocnimi-POS_-mistoprodeje.c_-www.mistoprodeje.cz_