Popai.cz: Birell Světlý uvádí po 30 letech novou recepturu
Jak upozornit zákazníky na to, že se Birell Světlý dočkal po třiceti letech vylepšené receptury?
Mistoprodeje.cz: Birell Světlý uvádí po 30 letech novou recepturu
Jak upozornit zákazníky na to, že se Birell Světlý dočkal po třiceti letech vylepšené receptury? [pdf-embedder...
RETAIL NEWS 5/22: SPOLEČNOST CHYSTÁ STAVBU NOVÉ HALY
Společnost Dago vyrábějící prostředky POS komunikace loni zaznamenala růst obratu v projektech z kartonu o 40 %.
Zboží a prodej – speciál: Čerpačka by měla mít osobitou tvář
Jakmile řidiči dotankují pohonné hmoty, automaticky zamíří k pokladně, a tudíž se ocitnou v obchodě čerpačky. O tom, zda v něm pouze zaplatí a rychle zmizí, nebo stráví nějaký čas navíc, rozhoduje celá řada proměnných. [pdf-embedder...
MARKETING & MEDIA 17/22: Firmy chtějí být vidět
POS instalacím dominuje zájem o udržitelnost materiálů, firmy dělají větší a komplexní aktivace v obchodech.
Popai.cz: Stojany pro barvy AkzoNobel Coatings CZ: Každý rok nové, přesto maximálně udržitelné
Už před třemi lety jsme pro společnost AkzoNobel, která se zabývá prodejem dekorativních nátěrových hmot, vyrobili na první pohled obyčejné kovové stojany. [pdf-embedder...
Mistoprodeje.cz: Stojany pro barvy AkzoNobel Coatings CZ
Už před třemi lety jsme pro společnost AkzoNobel, která se zabývá prodejem dekorativních nátěrových hmot, vyrobili na první pohled obyčejné kovové stojany. [pdf-embedder...
POPAI.CZ: Zprávy z retailu: Jak DAGO připravilo klienty na Velikonoce?
Velikonoce jsou pro obchodníky dalším obdobím hned po Vánocích, kdy mohou popustit uzdu své fantazii a blýsknout se nějakým nápaditým vystavením.
MAM.cz: Velikonoční POS realizace lákají na beránka i rum
Velikonoce jsou pro obchodníky hned po Vánocích dalším obdobím, kdy mohou přijít s nápaditým vystavením.[pdf-embedder...
Marketing & Media 13/22: Přivítejte svátky jara… a tun čokolády taky
Naší velikonoční galerii vévodí hravost.
Mistoprodeje.cz: Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo s vánočními POS?
Vždy před Vánoci mají obchodníci co dělat, aby stačili doplňovat vystavené zboží. FireShot-Capture-009-Vanocni-sumar_-Jak-si-Dago-poradilo-s-vanocnimi-POS_-mistoprodeje.c_-www.mistoprodeje.cz_