Zboží a prodej 1/20: Jak do hlavy a srdce zákazníka
Brands&Stories 12/2019: Stojan pro Fantu z krvavého pomeranče vystrašil i pobavil
MAREKTING & MEDIA 51/2019: Cukrovinky byly totálně neaktivní
MAREKTING & MEDIA 39/2019: POPAI 2019: ty nejlepší POP realizace
Sign Invention Newsletter 11/2019
MAREKTING & MEDIA 38/2019: Atavismy pomáhají POP reklamě
Retail News 10/2019: Dodavatel, nebo strategický partner
Zobrazit další příspěvky
Marekting & Media 37/2019: 10 taktik k impulzu
Zobrazit další příspěvky
Svět balení, číslo 104/2019: Paletová vystavení ženou prodeje vzhůru
Zobrazit další příspěvky
Marketing & Media 37/2019: Anketa o POP inovacích
Zobrazit další příspěvky
Miestopredaja.sk: O neprehliadnuteľný vstup Natury na slovenský trh sa postarala agentúra Dago
Na uvedenie pramenitých vôd značky Natura na slovenský trh sa spoločnosť Coca-Cola HBC rozhodla využiť predajnú plochu reťazca Tesco. O zviditeľnenie Natury sa postarala spoločnosť Dago.
SK


