Miestopredaja.sk: In-store aktivácia: Bez Zlatého Bažanta by Vianoce nestáli za to!

Miestopredaja.sk: Hravá a neprehliadnuteľná Fanta láka súťažiť

Dago spolu s obľúbenou značkou Fanta prináša do obchodov nielen osviežujúcu chuť, ale aj hravý zážitok! Farebné shop-in-shop vystavenia priam nabádajú zákazníkov nielen k nákupu, ale predovšetkým k zapojeniu sa do súťaže o Xbox a ďalšie atraktívne ceny. Celý článek...

Zboží&Prodej: Emoce a retail? Nerozlučná dvojice

Časopis Zboží&Prodej se ohlédl za POPAI Day 2024. Nezapomněl zmínit jednoho z hlavních vítězů, virtuální zrcadlo L’Oréal, které tvořilo a přihlašovalo Dago. Přečtěte si celý článek. [pdf-embedder...

Miestopredaja.sk: In-store aktivácia: Bez Zlatého Bažanta by Vianoce nestáli za to!

Nie vždy sa Štedrý deň podarí presne podľa našich predstáv. Keby išlo všetko ľahko, Vianoce by nestáli za to – to bolo motto sezónnej kampane ležiaka Zlatý Bažant, s ktorým oslovil publikum na slovenských predajných plochách.

Loading...

Další články

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
Miestopredaja.sk: Hravá a neprehliadnuteľná Fanta láka súťažiť
Retail News: Paletová vystavení lákala k soutěžení nakupující na Slovensku
Retail News: DAGO přenáší magickou sílu minerální vody Kláštorná Kalcia do obchodů
Retail News: Unikátní POP médium nabízí zážitek ve stylu tradičního sudu
Ľuboš Plačko pro Miestopredaja.sk: Důležité je budovat značku přímo v retailu
Zboží&Prodej: Emoce a retail? Nerozlučná dvojice
Mistoprodeje.cz: Unikátní POP médium nabízí zážitek ve stylu tradičního sudu
undefined
undefined
undefined
Share This