MARKETING & KOMUNIKACE 1/2021: NENÍ NAD ŽIVÝ KONTAKT SE ZÁKAZNÍKEM

Během pandemie bylo on-line nakupování pro obchodníky nepopiratelnou spásou. Celé měsíce lidé na internetu nakupovali cokoliv - potraviny a zboží každodenní spotřeby, stejně jako oblečení a produkty lifestylových značek, čímž posílili již dávno zřejmý trend....

RETAIL NEWS 3/2021: POP má v komunikačním mixu nezastupitelné místo

Jak výrobci, tak i uživatelé prostředků in-store komunikace potvrzují významnou roli správně fungujících POP prostředků. Ty napomáhají nejenom ke zvýšení prodeje, ale zákazníci si je chválí i kvůli zjednodušené, a přesto atraktivní komunikaci v maloobchodním...

Miestopredaja.sk: Hrdinovia Marvelu vyzývajú na súťaž v in-store kampani Coca-Cola

Spolupráca dvoch ikonických značiek, Coca-Coly a Marvelu, si žiada niečo výnimočné.

FireShot-Capture-016-Hrdinovia-Marvelu-vyzyvaju-na-sutaz-v-in-store-kampani-Coca-Cola-mi_-www.miestopredaja.sk_

Pin It on Pinterest

Share This