DAGO je nově partnerem výzkumného projektu POPAI CE
Znalost maloobchodního trhu v České republice je pro naší práci zásadní. Současně nám velmi záleží na jeho fungování, a proto jsme v DAGU přivítali možnost stát se partnerem výzkumného projektu asociace POPAI CE zaměřeného…
Metaxa domácí party a Kingswood Rosé s příjemným posezením se ciderem
Hned dvě realizace pro produkty z kategorie alkoholických nápojů jsme dostali od našich klientů příležitost vyvinout a implementovat do prodejen. Jednou z nich je originální regálový modul Metaxa, který radí zákazníkům, jak…
Vitana farmářské tržiště v hypermarketech
Praha, 9. května 2016 – Společnost Vitana, lídr v polévkové produktové kategorii, představila novou řadu polévek a rozhodla se podpořit launch lákavým vystavením. Zákazníky ke skvělým produktům lákala realizace, díky níž si…
POPAI Awards Paris – i letos se nám zadařilo.
Praha, Paříž, 7. dubna 2016 – Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris v úterý oznámila projekty, které postupují do červnového finále. Tři z nich realizovala naše společnost a již teď je jasné, že získají ve svých kate…
Chuťovky z Pinterestu
I tentokrát přinášíme pár obrázků zajímavých realizací, které jsme během začátku roku objevili na Pinterestu. Naše společnost se v roce 2016 zařadila mezi značky oceněné titulem Business Superbrands. Jedná se o prestižní cenu udělovanou značkám s výjimečným postavením na domácím trhu, jejichž zákazníci si s nimi spojují významné a… In-store komunikace má za cíl přimět zákazníky, aby se rádi vraceli. Na vlastní kůži se o tom přesvědčila redaktorka České televize, kterou prodejnou v Letňanech provedli Daniel Jesenský, Managing partner naší společnosti a… Se společností Brown-Forman Czechia distribuující značky prémiového alkoholu Jack Daniel’s, Pepe Lopez a další jsme společně vytvořili druhou generaci chytrých regálů, které tisknou recepty na míchané drinky dle výběru záka… Čím se vyznačuje současný in-store marketing a jaké klade požadavky na značky i tvůrce POS materiálů, se můžete dozvědět v rozhovoru portálu Místoprodeje.cz s naším obchodním a marketingovým ředitelem Markem Končitíkem. Podle… Výrobce čokolád Orion společnost Nestlé Česko s.r.o se rozhodla zvýšit s naší pomocí hodnotu celé kategorie těchto výrobků a zároveň posílit frekvenci kupujících v sekci prostřednictvím exkluzivního vystavení svých produktů…
Tyto i další zajímavé instalace naleznete na
DAGO je superbrandem 2016
Náš Milka endcup na ČT24
Úvod do mixologie v prodejně Makro
Rozhovor měsíce s Markem Končitíkem z DAGO
Orion vábí do světa cukrovinek proudem čokolády
Marketing&Media 31/20: Investujeme do kategorie, ne do brandů
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
Další články
MAM 33/2021: POP-UP PRODEJNY JAKO VÝHRA
Uplynulé období bylo pro retail jízdou na horské dráze. Dočasné projekty mohly hodně zachránit....
MISTOPRODEJE.CZ: RED BULL PROJÍŽDÍ S FORMULÍ 1 ČESKÉ A SLOVENSKÉ PRODEJNY
V obchodech a na čerpacích stanicích napříč Českem a Slovenskem nyní poutá pozornost netradiční...
POPAI.CZ: UDRŽITELNOST SE V RETAILU DOSTÁVÁ DO POPŘEDÍ – KLIENTI ŘEŠÍ MATERIÁLY I PROVEDENÍ POS
Udržitelnost je zásadním tématem posledních měsíců. Většina klientů společnosti Dago řeší...
MAM 30/2021: NEALKO ZKOUŠÍ PŘÍBĚHY
Zdravé, nebo ne? Na tom příliš nezáleží, žízeň musí být totiž hlavně vidět.[pdf-embedder...
MAM 26-27/2021: UKAŽ MI, JAK BĚHÁŠ…
Jak nejlépe prodáte sportovní vybavení, oblečení a boty? No přece sportem. [pdf-embedder...
MISTOPRODEJE.CZ: Ocenění POP STAR měsíce května 2021 získala realizace Grants
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR.[pdf-embedder...
popai.cz: Mattoni prezentuje své novinky v originálních stojanech
Mattoni v rámci kreativního vystavení představuje zákazníkům své letošní revoluční novinky v...
popai.cz: Red Bull projíždí s Formulí 1 české a slovenské prodejny
V obchodech a na čerpacích stanicích napříč Českem a Slovenskem nyní poutá pozornost netradiční...
MAM.cz: Red Bull projíždí s Formulí 1 od Dago české a slovenské prodejny
V obchodech a na čerpacích stanicích napříč Českem a Slovenskem nyní poutá pozornost netradiční...
Retailmagazin.sk: Správne zvolené POS ako podpora predaja funguje
Pri tvorbe efektívnych POS médií je dôležité poznať klienta, brand aj celé portfólio. Dodávateľ...
SK


