Mistoprodeje.cz: POP STAR za listopad 2022 je vystavení Semtex
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlašuje vítěze soutěže POP STAR 11/2022. Výhercem měsíce je realizace shop in shop Semtex.[pdf-embedder...
Miestopredaja.sk: In-store aktivácia: Bez Zlatého Bažanta by Vianoce nestáli za to!
Nie vždy sa Štedrý deň podarí presne podľa našich predstáv. Keby išlo všetko ľahko, Vianoce by nestáli za to – to bolo motto sezónnej kampane ležiaka Zlatý Bažant, s ktorým oslovil publikum na slovenských predajných plochách. [pdf-embedder...
Marketing & Media 51-52/2022: Brand, design a udržitelnost
Kamenný retail zažil během rekonvalescence po covidu v letošním roce řadu událostí a změn.
Retail News 12/22: Sezonní POS komunikace – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci
Není žádným překvapením, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezónou pro mnoho výrobků. [pdf-embedder...
Retail News 12/22: POPAI Awards 2022 zná své vítěze
Kamenný obchod a in-store komunikace se v nové éře retailu dostávají znovu na výsluní.
Retail News 12/22: Displej vždy výrazně podpoří prodej
Oblast retailu využívá jak permanentní, tak především dočasné typy displejů a jejich umístění.
Marketing & Media 50/22: Nenechte se spoutat tradicí
Být vidět během tradiční sezony vyžaduje značnou dávku odvahy, ne všechny značky se na to ale cítí
Miestopredaja.sk: Nová zimná edícia, ktorá vám dá krídla: Red Bull s príchuťou jablka a figy
Spoločnosť Red Bull opäť prichádza s novou sezónnou edíciou svojich energetických nápojov. [pdf-embedder...
Mistoprodeje.cz: Dago si odnáší dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards
Dago si odnáší dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards
Marketing & Media 48/22: POPAI Awards: Wellen získal nejvíce ocenění
Zobrazit další příspěvkyVýsledky soutěže POPAI Awards 2022.
MAM.cz: Red Bull projíždí s Formulí 1 od Dago české a slovenské prodejny
V obchodech a na čerpacích stanicích napříč Českem a Slovenskem nyní poutá pozornost netradiční prezentace značky a produktů Red Bull s tématikou Formule 1. Propracovaná vystavení spojují prvky závodů a dominant obou zemí, jako je Karlův Most či Štrbské Pleso. Celý koncept a výrobu obstarala společnost Dago. Celkem 86 vystavení bude v českých a slovenských prodejnách k vidění do začátku srpna.