pharmaprofit: KDO ZAUJME, TEN PRODÁ

Sales promo a merchandising jsou strategie, které pomáhají zvyšovat prodej a povědomí o značce. Je důležité je správně používat a pravidelně aktualizovat strategii. Tyto aktivity umožňují efektivně oslovit zákazníky a získat konkurenční výhody. [pdf-embedder...

mistoprodeje.cz: POP STAR za červenec 2023 je realizace Radegast

Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil vítěze soutěže POP STAR 07/2023. První místo získala realizace Radegast, druhé místo Red Bull a třetí místo Malfy. Hodnocení probíhalo ve třech kritériích: kreativita řešení, produkční provedení a...

zboziaprodej.cz: Konzervativní trh se rozhýbal

Česko je jedním z průkopníků bezobslužných prodejen, které se zaměřují na design, interaktivitu a udržitelné materiály. Nové technologie a datová analýza společně s personalizovanými nabídkami zlepšují zákaznický zážitek v retailu. Moderní obchody se zaměřují na moderni...

mam.cz: Jak na efektivní in-store komunikaci? Dozvíte se v kurzu POPAI

Sdružení POPAI Central Europe pořádá certifikovaný kurz Základy in-store komunikace v září. Kurz se koná v holešovickém podniku Město Moře a účastníci se dozvědí o komunikaci v retailu, využívání nástrojů a budou se účastnit interaktivních workshopů. Moderátorkou je...

mistoprodeje.cz: POP STAR za červen 2023 je realizace Whiskas

Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil vítěze soutěže POP STAR 06/2023. První místo získala realizace Whiskas, druhé místo Amundsen a třetí místo Royal Crown Cola. Hodnotilo se kreativní řešení, produkční provedení a potenciál upoutání...

Packaging Herald: POP mohou být z lepenky i ze dřeva

V oblasti in-store komunikačních prostředků POS/POP se pomalu ustupuje od laminovaných materiálů kvůli obtížné recyklaci plastové vrstvy. Výrobci a prodejci se zaměřují na udržitelná obalová řešení a využívají materiály s minimální zátěží pro životní prostředí. Výroba...

MAM.cz: Red Bull projíždí s Formulí 1 od Dago české a slovenské prodejny

V obchodech a na čerpacích stanicích napříč Českem a Slovenskem nyní poutá pozornost netradiční prezentace značky a produktů Red Bull s tématikou Formule 1. Propracovaná vystavení spojují prvky závodů a dominant obou zemí, jako je Karlův Most či Štrbské Pleso. Celý koncept a výrobu obstarala společnost Dago. Celkem 86 vystavení bude v českých a slovenských prodejnách k vidění do začátku srpna.

Mam.cz-Red-Bull-25.6.2021

Pin It on Pinterest

Share This