Prima TV: Vědci bojují proti koronaviru. Vymysleli způsob, jak se nedotýkat klik u dveří
Stores 1/2020: Ocenění POP STAR měsíce ledna 2020 získala kampaň Endcap Dakar 2020
Zboží a prodej 3/2020: Vystavení láká holografickou projekcí na tradičním trhu
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY [gravityform id="3"...
Zboží a prodej 3/2020: POS a POP nemohou být sami vojáci v poli
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY [gravityform id="3"...
MAREKTING & MEDIA 10/2020: Jsou POS materiály zdrojem příjmu, nebo obratu?
BRANDS&STORIES 1/2020: Euroshop předvedl nejnovější technologie retailu
MAREKTING & MEDIA 10/2020: V Edece oslavíte i narozeniny
SIGN INVENTION NEWSLETTER 02/2020
MAREKTING & MEDIA 6/2020: Zmenšený bar pro Tullamore
Retail News, číslo 1-2/2020: Mast-Jaegermeister použil ve spolupráci s Dago poprvé v české in-store komunikaci hologram
IN STORE Slovakia 1-3/2021: Pozitívna rola P.O.P. komunikácie: Nebuďte prekážkou ani manipulátorom
Nákupné rozhodovanie je riadené emóciami. Avšak v jeho pozadí sú to predovšetkým zvyky, ktoré predurčujú obsah nákupného košíka. V tejto súvislosti je úlohou P.O.P. komunikácie narušiť naše konanie založené na zvyku, resp. vypnúť nášho autopilota, ktorý nás vedie k už vyskúšaným výrobkom a značkám.
SK


