Ze soutěže SHOP! Awards Paris 2023 si odvážíme zlato a stříbro

Ve čtvrtek 15. června se na galavečeru v Paříži konalo slavnostní vyhlášení cen SHOP! Awards Paris, dříve POPAI Awards Paris. Naše nominované projekty – oba přihlášené do realizací vyrobených z kartonu – byly odbornou porotou ohodnoceny takto: zlato získalo vánoční...

Slovenský nealko trh obohatí novinka z Rajecké doliny

DAGO ve spolupráci s Kofola a.s. vdechuje na prodejních plochách život novým produktům značky pramenitých vod Rajec. Tradiční slovenské bylinky – sladkokyselý Rakytník, lahodný Měsíček a osvěžující Máta – se spojily s pravým čajem a přináší ještě intenzivnější chuť v...

Nový prémiový ležák Krušovice Bohém vstupuje do obchodů velkolepě

Heineken Česká republika, a.s. přichází na tradičně silný pivní trh s novinkou, a tou je prémiový ležák Krušovice Bohém. Už z jeho názvu je patrné, že řešení prezentace značky na prodejní ploše si žádalo kreativu a odvahu. Přenést do vystavení netradiční nápady,...

Hotpointy Jägermeister fandí hokejovému mistrovství světa

Společnost Mast-Jägermeister CZ s.r.o. nabízí fanouškům ledního hokeje možnost zpříjemnit si čekání na vyvrcholení hokejové sezóny. Oblíbená bylinná lihovina Jägermeister se nově prezentuje na prodejních plochách hypermarketů Albert, a to v rámci unikátních...

Aktivace Coca-Cola je vítězem POP STAR 02/2023

Naše aktivace pro společnost Coca-Cola získala první místo v soutěži POP STAR o nejlepší projekt za měsíc únor. Vystavení, které jsme vytvořili u příležitosti soutěže Coca-Cola o lístky do Disneylandu či na pražský Comic-Con, u odborné poroty zaujalo nejvíce svým...

Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023

V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...

Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola

Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.

Nejlepší osvěžení při grilovačce? Coca-Cola láká opečenými kotletami

K pohodové letní atmosféře rozhodně patří grilování a k němu nemohou chybět osvěžující nápoje. Tak by se dala shrnout hlavní myšlenka kampaně „Grilujeme s Coca-Colou“, pro kterou jsme zhotovili shop-in-shop s jídelním stolem a grilem.

Vystavení míří na širokou cílovou skupinu od 19 let výš. „Shop-in-shop je určen převážně pro velké hypermarkety, kde se potkává značně různorodá směsice nakupujících. Tomu odpovídá i velká, mainstreamová cílovka, podle níž jsme koncipovali vzhled vystavení a nadefinovali jeho funkce,“ vysvětluje Martin Zelený, Channel Development Manager v Coca-Cola Hellenic Bottling Company.

Shop-in-shop, který v nakupujících evokuje myšlenky na dobrou náladu a posezení s kamarády nad dobrým jídlem, kombinuje tři hlavní prvky. Plynový gril, stůl s talířem a příbory a přihrádku s vyskládanými dřevěnými špalky. Ty navozují příjemnou atmosféru spojenou s venkovním prostředím. Přitažlivým prvkem jsou také atrapy kotlet, které vyvolávají dojem, že se na grilu opékají. Tento prvek v zákaznících vyvolává chuť na grilované maso, které je potřeba zapít něčím dobrým. Tím je podpořena okamžitá i pozdější spotřeba.

Myšlenka zapojení grilu vznikla už během loňské sezóny. „Tehdy jsme vystavení připravovali z kartonu, s nímž se však nedařilo vytvořit dostatečně realistický efekt. Proto jsme se tentokrát rozhodli umístit do shop-in-shopu opravdový gril,“ říká Martin Zelený.

Vystavení bylo postupně instalováno v prodejnách řetězců Tesco a Ahold. Na Slovensku ještě přibyly obchody Metro. Dohromady bylo vyrobeno přes 30 kusů. „Podařilo se nám vytvořit velmi prémiové a inovativní řešení, které oceňují koncoví zákazníci i obchodníci,“ dodává Martin Zelený z Coca-Cola Hellenic Bottling Company.

Těší nás, že jsme se na tomto projektu mohli podílet. Skvěle dokládá, jak se klientova nápaditost a ochota dělat netradiční kreativní projekty pozitivně podepisují na finálním výsledku.

Váš DAGO tým

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This