Jaro přináší další výběr zajímavostí z Pinterestu
Příklady zajímavých a působivých realizací, které pomáhají budovat atmosféru v místě prodeje. Společně se značkou elektroniky LG Electronics jsme vytvořili další zajímavý projekt. Na 42 metrech čtverečních v pražském Alza showroomu jsme se podíleli na plně funkčním shop in shopu prezentujícím hned několik typů produ… V březnu se v Düsseldorfu konal již tradičně největší veletrh Euroshop zaměřený na reklamu a propagaci. Během pěti dnů měli návštěvníci možnost seznámit se s trendy a tématy, které letos v oblasti prezentace zboží hrají pri… S velikonočními svátky jsou vedle pomlázky a barvených vajec spojeny i čokoládové dobroty pro koledníky. Na to nezapomíná ani přední výrobce čokolády Orion společnosti Nestlé, která se svým zákazníkům rozhodla zprostředkova… Hned čtyři naše realizace postupují do finále prestižních evropských cen POPAI Awards Paris. V úterý byly na soutěži, kam se zapojilo 277 realizací ve 37 kategoriích, vyhlášeny projekty, které budou oceněny v červnu na finá… Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu… Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat… Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM. „Ve společnosti DAGO… Ani v prosinci jsme nezapomněli a vybrali jsme pro vás na Pinterestu zajímavé realizace. Jak jinak než s vánoční tematikou. Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se…
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
LG trendy shopping v Alze
Euroshop 2017 pohledem týmu DAGO
Orion přináší do obchodů atmosféru Velikonoc
POPAI Awards Paris: Čtyři naše projekty ve finále POPAI Awards Paris
Máme Shop! Global Award za Somersby
Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru
GEM-GEN2 – máme nový informační systém
Vánoční chuťovky z Pinterestu
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na
Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016
Globalshop Las Vegas 2017: špičková tradiční řešení

Oproti düsseldorfskému Euroshopu byla americká přehlídka o poznání méně futuristická, robotů zde bylo po málu (jediný, co jsme na stáncích potkali, byl k neprobuzení) a celý prostor využíval méně projekcí a více špičkových analogových řešení. Stánky byly svou podobou střídmější, nicméně i tak obsahově obohacující.
Personál, v němž bylo zastoupeno neobvykle mnoho seniorů, byl po celou dobu decentně aktivní, což jen dokazovalo, o kolik jsou Američané pokročilejší v mezilidské interakci, v umění oslovovat a zároveň schopnosti nechat osloveným dostatek prostoru. Netlačili, jen lákali, a to platilo nejen na veletrhu, ale i v obchodě a na ulici.
Příčinou návalu u stánku tak nebyly jen moderní technologie, ale šikovní zaměstnanci, jak tomu bylo například u značky Imagine!, kde předváděl návštěvníkům kouzelník svá kouzla a jen tak mimochodem prezentoval i firemní nabídku. Když nechal zmizet hodinky jednoho z odvážných dobrovolníků, popsal zároveň i retailové služby zaměřené na úsporu času prodavačů.
Další specifikou amerického trhu je jeho velikost, která umožňuje vznik velmi specializované nabídky firem. Nepřekvapí tak, že zde funguje firma zaměřující se na dodávku řetězů pro retail, ať už jako vybavení, nebo estetický doplněk, či na cenovky a plastové poutače na regály, které jsou však patřičně vychytané.
Z prezentovaných prací nás zaujal například samoobslužný dávkovač od Pedigree, který může stát třeba na rohu trafiky nebo v čekárně u veterináře. Stačí do něj jen vhodit potřebný obnos, nastavit množství a domácí mazlíček dostane svou porci.
Další novinkou bylo chytré regálové čelo s LED technologií, jehož obsah na čelech i topperu je spravován na dálku. V sobě má zabudovanou také kameru s aplikací, jež je schopna rozpoznávat předměty i lidi. Dokáže tak nejen hlídat doplněnost zboží na policích, ale po identifikaci pohlaví a věku přizpůsobí přehrávaný obsah a shromažďuje data o tom, kdo se kdy u čela vyskytuje, kolik a kdy se z něj prodává.
Umění prokázali Američané také v práci s kartonem. Z tohoto materiálu dokážou vyrobit originální a poutavé stojany, například ve tvaru 3D žraloka, motorky, povozu se sudy nebo krbu.
Váš DAGO team
Fotogalerie
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
Další články
Nominace v POPAI Awards Paris pro Domácí kavárnu od Nestlé
V letošním ročníku soutěže POPAI Awards Paris 2022 získal nominaci náš projekt pro značky...
Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě
Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!
Tssst! Mattoni novým POS láká na své novinky
I letos vsadila Mattoni v rámci prodejního vystavení na originální stojany a paletová vystavení hrající všemi barvami.
Red Bull v retailu představuje limitovanou novinku
Nová aktivace, využívající rebrandované nosiče z loňska, se vztahuje k letní limitované edici energy drinku s příchutí meruňky a jahody.
SK


