Jedenáct ocenění pro DAGO v prestižní soutěži POPAI Awards 2025
Úspěšné tažení napříč kategoriemi a uznání od odborné poroty. Společnost DAGO si z letošního ročníku soutěže POPAI Awards 2025 odnáší jedenáct ocenění, která potvrzují vysoký standard v oblasti instore komunikace, důraz na precizní zpracování i schopnost tvořit...
Představujeme endcap 3.0: Když karton zvládne roli permanentu
Realizace kombinovaného vystavení pro značky Jack Daniel’s & Diplomático pod vlajkou společnosti Brown‑Forman Czechia představuje nový trend v oblasti regálových čel a endcapů. Oproti tradičním permanentním řešením za desítky tisíc korun přináší kombinaci...
Monster shop-in-shop s formulí: marketing na plný plyn
Značka Monster se dlouhodobě profiluje jako výrazný hráč v oblasti lifestyle a motorsportu. Spolupráce s týmem McLaren, která zahrnuje mimo jiné i soutěže o vstupenky na závody F1 nebo zážitky s týmem McLaren, je příkladem toho, jak lze globální sportovní alianci...
DAGO se značkou Rajec proměnilo prodejní plochu v oázu klidu pro maminky i miminka
Začátek léta byl ve vybraných prodejnách moderního trhu ve znamení klidu a mateřské péče. Značka kojenecké vody Rajec zde totiž představila poutavý shop-in-shop, který byl součástí marketingové kampaně „Maminka příroda přeje hezké sny“. Instore řešení vycházelo...
Zlatý Bažant v novém světle: Dvě silné in-store kampaně pro redesign a letní osvěžení na slovenském trhu
Slovenská značka Zlatý Bažant se po dlouhých 24 letech rozhodla pro výrazný krok – změnila tvar své ikonické lahve a zároveň se rozloučila se zlatou fólií na hrdle. Nový design je čistší, modernější a jasně cílí na mladší generaci konzumentů. A protože taková změna si...
Slavíme úspěch na Shop! Paris Awards 2025: Dvě medaile pro český POP design
Mezinárodní soutěž Shop! Paris Awards je každoročním svátkem in-store komunikace a designu, a je považována za nejprestižnější evropské klání POS projektů. Ocenění uděluje odborná porota složená z retailových profesionálů, zadavatelů i kreativců, kteří hodnotí...
Hokejový set POP médií Fernet Stock a Republica strhne atmosférou nakupující i sportovní fanoušky
V rámci kampaně „Za jaký tým piješ ty?“ vsadil STOCK Plzeň-Božkov na silný mix české národní hrdosti, emocí spojené s hokejovým mistrovstvím světa a ikonických značek Božkov Republica a Fernet Stock. Klíčovým prvkem celé instore strategie se stal výrazný shop-in-shop...
DAGO vítězí s projektem L’Oréal Virtuální zrcadlo i na mezinárodní scéně
Projekt L’Oréal Virtuální zrcadlo, který v listopadu 2024 ovládl soutěž POPAI CE Awards v Praze, slaví další velký úspěch. Získal zlaté ocenění v prestižní mezinárodní soutěži Shop! Global Awards 2025, konkrétně v kategorii Beauty & Cosmetics – permanent. Ocenění...
Hravá paletová vystavení z dílny Daga lákaly k soutěžení nakupující na Slovensku
Nepřehlédnutelná Fanta s mottem Hraj s barvou, s jakou chceš DAGO společně s oblíbenou značkou Fanta vneslo do obchodů nejen osvěžující chuť, ale i hravý zážitek! Barevná shop-in-shop vystavení vybízely zákazníky nejen k nákupu, ale především k zapojení do soutěže o...
DAGO přenáší magickou sílu minerální vody Kláštorná Kalcia do obchodů
Přirozená síla minerálů v moderním pojetí Ve vybraných hypermarketech Tesco mohou nakupující zavítat do světa přírodní minerální vody Kláštorná Kalcia, ve kterém se spojuje síla přírody s moderním designem. Tento unikátní shop-in-shop představuje značku Kláštorná...
Globalshop Las Vegas 2017: špičková tradiční řešení

Oproti düsseldorfskému Euroshopu byla americká přehlídka o poznání méně futuristická, robotů zde bylo po málu (jediný, co jsme na stáncích potkali, byl k neprobuzení) a celý prostor využíval méně projekcí a více špičkových analogových řešení. Stánky byly svou podobou střídmější, nicméně i tak obsahově obohacující.
Personál, v němž bylo zastoupeno neobvykle mnoho seniorů, byl po celou dobu decentně aktivní, což jen dokazovalo, o kolik jsou Američané pokročilejší v mezilidské interakci, v umění oslovovat a zároveň schopnosti nechat osloveným dostatek prostoru. Netlačili, jen lákali, a to platilo nejen na veletrhu, ale i v obchodě a na ulici.
Příčinou návalu u stánku tak nebyly jen moderní technologie, ale šikovní zaměstnanci, jak tomu bylo například u značky Imagine!, kde předváděl návštěvníkům kouzelník svá kouzla a jen tak mimochodem prezentoval i firemní nabídku. Když nechal zmizet hodinky jednoho z odvážných dobrovolníků, popsal zároveň i retailové služby zaměřené na úsporu času prodavačů.
Další specifikou amerického trhu je jeho velikost, která umožňuje vznik velmi specializované nabídky firem. Nepřekvapí tak, že zde funguje firma zaměřující se na dodávku řetězů pro retail, ať už jako vybavení, nebo estetický doplněk, či na cenovky a plastové poutače na regály, které jsou však patřičně vychytané.
Z prezentovaných prací nás zaujal například samoobslužný dávkovač od Pedigree, který může stát třeba na rohu trafiky nebo v čekárně u veterináře. Stačí do něj jen vhodit potřebný obnos, nastavit množství a domácí mazlíček dostane svou porci.
Další novinkou bylo chytré regálové čelo s LED technologií, jehož obsah na čelech i topperu je spravován na dálku. V sobě má zabudovanou také kameru s aplikací, jež je schopna rozpoznávat předměty i lidi. Dokáže tak nejen hlídat doplněnost zboží na policích, ale po identifikaci pohlaví a věku přizpůsobí přehrávaný obsah a shromažďuje data o tom, kdo se kdy u čela vyskytuje, kolik a kdy se z něj prodává.
Umění prokázali Američané také v práci s kartonem. Z tohoto materiálu dokážou vyrobit originální a poutavé stojany, například ve tvaru 3D žraloka, motorky, povozu se sudy nebo krbu.
Váš DAGO team
Fotogalerie
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
SK






