Rémy Cointreau Whiskey POP

Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho z…

Nové POP stojany Tassimo

Vítězství stojanu Tassimo v oborové soutěti POPAI Awards 2012 bylo pro nás výzvou k navržení a nasledné výrobě a implementaci nové verze menšího podlahového stojanu o půdorysu 1/4 palety. Zadavatelem projektu byla společnos…

Promostolky Sommersby pro Budvar

Promostolky připomínající dubový sud s jabloní, motiv, který provází alkoholický cider Sommersby, které navrhla a vyrobila naše společnost, přilákaly k ochutnání zhruba devět tisíc lidí a celkem se vypilo dva a půl tisíce l…

Přijmeme schopného konstruktéra

Přijmeme do našeho vývojového teamu schopného konstruktéra. V případě zájmu o tuto pozici kontaktujte Martina Vorla na e-mailu martin.vorel@dago.cz.

Náplň práce:

  • návrh a realizace konstrukčních řešení reklamních…

„Český svět grilování“ pro Bongrain

K létu patří grilování, a proto se Povltavské mlékárny (Bongrain) rozhodly nakupujícím ve spolupráci s naší společností přípravu takové akce co nejvíce zjednodušit a zpříjemnit. Na jednom místě v rámci tematického promokout…

DEMO jednotka Philips beauty

Naše společnost vytvořila pro produkty Philips permanentní demo jednotky pro podporu prodeje, na kterých jsou vystaveny reálné produkty s patřičným zabezpečením tak, aby s nimi potenciální zákazníci mohli pohodlně manipulov…

Akční čelo Nescafe Dolce Gusto

Naše společnost navrhla a implementovala pro svého klienta Nestlé další projekt, který zohledňuje pravidla zákaznického rozhodování. Jedná se o prémiová POP akční čela (end cup) pro značku NESCAFÉ® Dolce Gusto®, která jsou…

Parazitní displeje Burn a Monster

Společnost Coca-Cola, zastoupená marketingovým manažerem Ondřejem Balvínem, realizovala ve spolupráci s námi v předešlém měsíci sadu nových POP materiálů pro své značky energydrinků Monster a Burn pro prodejny TESCO. Návrh…

Exkluzívní promostolky Timotei

Naše společnost navrhla a následně vyrobila pro svého zákazníka Unilever promostolky Timotei v originálním designu. Celkově netradiční pojetí promostolku využívá pro dosažení výjimečné vizuální atraktivity na promoakcích kl…

SLAVÍME 20 LET NA TRHU

Naše společnost letos v březnu slaví kulaté dvacáté výročí svého působení na českém trhu. Za tu dobu se firma průběžně rozvíjela společně s celým oborem POP komunikace. Od našich úplných začátků v roce 1993 se trh dynamicky…

Dobrodružství na rohu – HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA

Menší convenience prodejny se mění. Plní se emocemi i novými technologiemi.

Aldi Corner Shop
Sydney, Austrálie
Letos v červenci otevřel německý řetězec Aldi svůj Aldi Corner Shop ve čtvrti North Sydney. Je to prodejna o polovinu menší, než jsou běžné markety Aldi přesahující tisíc čtverečních metrů. Jeho hlavní nabídku tvoří čerstvá produkce a potraviny s širokou škálou hotových a „to go“ jídel. Je tu také stojan na výrobu vlastního pomerančového džusu nebo kavárna hned u vchodu. Design navrhlo studio Landini Associates a stejně tak přišlo s nápadem do tvorby zapojit místní umělce. Tato konkrétní prodejna, vyzdobená ilustrátorem a malířem muralů Joelem Moorem (Mulga) je první z řady nového „sousedského“ konceptu, který Landini pro Aldi chystá. Mezi použitými materiály, které tvoří pozadí pro umělecké dílo, jsou cihly, bílé obklady, cementové tvárnice, terrazzo, kraftový papír, černá ocel, pozinkované pletivo, dřevěné palety, dubové a ořechové dřevo.

Hodnocení: 2/5
Tato australská prodejna potravin jde svým designem velmi moderním směrem. Můžeme tam vidět přiznané cihlové zdi, tvárnice, a to vše v kombinaci se dřevem a kovem. Osobně mám tento styl velmi ráda. V tomto případě je však unikátní barevnými obrazci a nápisy, které to vše rozbíjejí a dělají odlišným. Je zde možnost samoobslužných pokladen či automat na vlastní výrobu čerstvého džusu. Realizace je zdařilá, ale řadila bych ji do takového standardu v dnešní době.

Choice
Denver, USA
Prodejna s názvem Choice byla v Denveru otevřena letos v dubnu, má rozlohu asi 450 metrů čtverečních a zaplatíte v ní zcela bezkontaktně, jen tím, že máte v telefonu aplikaci a projdete turniketem. Prodejna totiž umožňuje takzvané frictionless nakupování. Celý proces probíhá tak, že při vstupu si zákazník naskenuje kód z aplikace, vybere si, co se mu líbí a na co má chuť a z prodejny zase odejde, účet obdrží přímo do telefonu ve chvíli, kdy obchod opouští. „Ve spojení s naší domácí kuchyní, vlastní doručovací službou do 45 minut na elektrokolech a možností ‚click and collect‘ nabízíme širokou možnost výběru, jakým způsobem lidé nakoupí,“ říká zakladatel Choice, Mike Fogarty, který spolupracuje také s místními a biofarmáři, stejně jako s inovativními dodavateli hydroponní produkce. Technologii počítačového vidění podporovanou AI dodala firma Aifi.

Hodnocení: 5/5
Nakupování v Choices není až tak originální svým prostředím, ale spíše „způsobem“. Unikátní bezkontaktní placení nákupu, kdy stačí mít jen aplikaci, vejít do obchodu a zase z něj skrze turniket projít ven, je dle mého hudba blízké budoucnosti. Prodejna nabízí nejen potraviny, ale také fresh bistro, což přesně zejména střední generace ocení.

Żappka
Poznaň, Polsko
Żabka Polska provozuje u našich sousedů největší řetězec convenience prodejen. Letos v červnu se společnost rozhodla otevřít v Poznani první plně autonomní bezhotovostní prodejnu Żappka. Obchod je otevřen non¬ stop a na necelých dvaceti metrech čtverečních nabízí 300 produktů z kategorie hotových jídel, cukrovinek, snacků a nealkoholických nebo teplých nápojů. Koncept přezdívaný „nano¬ store“ bude společnost umisťovat do lokalit, kde by se otevření regulérní prodejny nevyplatilo nebo není možné. Stejně jako prodejna Choice, je i tato zařízena technologií využívající AI od firmy Aifi. Integrovala novou platformu do již existující aplikace Żappka. Po naskenování telefonu u vstupu kamery pomocí počítačového vidění sledují produkty, které si zákazník vybírá a odnáší, platba je automaticky stržena. Technologie rovněž upozorňuje na stavy zásob v prodejně a podobně.

Hodnocení: 4/5
Maličká polská prodejna Żappka je umístěna tam, kde mnoho lidí ocení 24/7 provoz, ale není jich tolik, aby se zde uživilo něco velkého. Takových míst je mnoho, a právě proto přišla Żappka s konceptem, který je pro firmu udržitelný. Kompletně „samoobslužná“ prodejna. Svým vzhledem provozovna připomíná spíše lékárnu, zejména díky výraznému zelenému svícení.

 

Hodnotila Anna Brůžková, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 42/2021

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This