Globalshop Las Vegas 2017: špičková tradiční řešení
25. ročník veletrhu Globalshop Las Vegas 2017 (www.globalshop.org) se letos nesl v duchu sloganu „Experience Defines You“, zákaznická zkušenost tak i zde byla již tradičně na prvním místě.
Oproti düsseldorfskému Euroshopu b…
LG trendy shopping v Alze
Společně se značkou elektroniky LG Electronics jsme vytvořili další zajímavý projekt. Na 42 metrech čtverečních v pražském Alza showroomu jsme se podíleli na plně funkčním shop in shopu prezentujícím hned několik typů produ…
Euroshop 2017 pohledem týmu DAGO
V březnu se v Düsseldorfu konal již tradičně největší veletrh Euroshop zaměřený na reklamu a propagaci. Během pěti dnů měli návštěvníci možnost seznámit se s trendy a tématy, které letos v oblasti prezentace zboží hrají pri…
Orion přináší do obchodů atmosféru Velikonoc
S velikonočními svátky jsou vedle pomlázky a barvených vajec spojeny i čokoládové dobroty pro koledníky. Na to nezapomíná ani přední výrobce čokolády Orion společnosti Nestlé, která se svým zákazníkům rozhodla zprostředkova…
POPAI Awards Paris: Čtyři naše projekty ve finále POPAI Awards Paris
Hned čtyři naše realizace postupují do finále prestižních evropských cen POPAI Awards Paris. V úterý byly na soutěži, kam se zapojilo 277 realizací ve 37 kategoriích, vyhlášeny projekty, které budou oceněny v červnu na finá…
Máme Shop! Global Award za Somersby
Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu…
Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru
Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…
GEM-GEN2 – máme nový informační systém
Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.
„Ve společnosti DAGO…
Vánoční chuťovky z Pinterestu
Ani v prosinci jsme nezapomněli a vybrali jsme pro vás na Pinterestu zajímavé realizace. Jak jinak než s vánoční tematikou. Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se…
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na
Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016
Šlápněte do pedálů! Birell novým vystavením láká na letní pohodu

Jak upozornit zákazníky, že nealkoholické osvěžení pro letní parné dny najdou i v pivním oddělení supermarketu? Birell k tomu od začátku května využívá nové regálové čelo, které jsme vyrobili. Svým nejvýraznějším prvokem – rozpůleným jízdním kolem – poutá pozornost ve vybraných prodejnách Tesco.
Cyklistika má v nakupujících evokovat letní pohodu s přáteli nebo rodinnou. „V létě na kolo vyráží lidé všech věkových kategorií, které nebaví sedět doma. Právě na takové zákazníky cílíme. Proto jsme do endcapu nechali umístit modré kolo, které symbolizuje aktivní životní styl a čas strávený s nejbližšími,“ popisuje Petr Děkan, Senior Key Account Manager z Plzeňského Prazdroje.
Bicykl se při výrobě ukázal jako náročný prvek. Jde o skutečné kolo, nikoliv o atrapu. Každý kus jsme museli v půlce rozříznout, proto jsme dbali na to, aby nikde nezůstaly ostré hrany, o které by se mohl kupující poranit. Díky svému vzhledu si na bicykl chce každý sáhnout, tudíž bylo třeba ho správně umístit a ukotvit.
Vystavení láká zákazníky, kteří chtějí osvěžující nápoj zkonzumovat ihned po nákupu. „Proto vlevo stojí prosklená lednice s výrobky v nových PET obalech,“ dodává Petr Děkan z Plzeňského Prazdroje.
Spodek čela zdobí kameny a zelená tráva. Rostliny v odlehčené modré barvě tvoří i lemování endcapu. V pozadí je umístěn obrázek s mladými lidmi ve venkovním prostředí, který regálovému čelu dodává uvolněnou atmosféru. Do levého horního rohu jsme navíc umístili žluté osvětlení, které imituje prosluněné letní počasí.
Endcapy jsou od první poloviny května distribuovány v celkem 17 vybraných prodejnách Tesco napříč Českou republikou. „Věříme, že se nám podaří oslovit zákazníky, kteří v létě hledají něco jiného než jen ‚sladkou limonádu‘, ale nenapadlo by je hledat v pivní sekci,“ doplňuje Petr Děkan z Plzeňského Prazdroje.
Váš tým DAGO
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
Další články
Nominace v POPAI Awards Paris pro Domácí kavárnu od Nestlé
V letošním ročníku soutěže POPAI Awards Paris 2022 získal nominaci náš projekt pro značky...
Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě
Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!
Tssst! Mattoni novým POS láká na své novinky
I letos vsadila Mattoni v rámci prodejního vystavení na originální stojany a paletová vystavení hrající všemi barvami.
Red Bull v retailu představuje limitovanou novinku
Nová aktivace, využívající rebrandované nosiče z loňska, se vztahuje k letní limitované edici energy drinku s příchutí meruňky a jahody.
SK


