Máme Shop! Global Award za Somersby
Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu…
Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru
Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…
GEM-GEN2 – máme nový informační systém
Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.
„Ve společnosti DAGO…
Vánoční chuťovky z Pinterestu
Ani v prosinci jsme nezapomněli a vybrali jsme pro vás na Pinterestu zajímavé realizace. Jak jinak než s vánoční tematikou.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na
Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016
Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se…
DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA
Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HO…
Elektrické zubní kartáčky Oral-B se v Alze „chlubí“ recenzemi zákazníků
Značka potřeb pro zubní hygienu Oral-B společnosti Procter & Gamble připravila pro zákazníky v showroomech Alza nové Shop in Shop vystavení elektrických kartáčků. To zaujme prémiovým provedením, které se kromě vzhledu a…
Pampers láká maminky interaktivním modulem
Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém…
Další chuťovky z Pinterestu
Opět jsme pro vás vybrali zajímavé realizace, které jsme objevili na Pinterestu.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na Pi…
Jack Daniel’s oslavil 150. výročí s originálními regály v Tescu
U příležitosti 150. výročí založení první palírny Jack Daniel’s připravila společnost Brown-Forman pro zákazníky kampaň s limitovanou edicí whiskey Jack Daniel’s a prémiovými doprovodnými předměty. V obchodním řetězci Tesco…
Šlápněte do pedálů! Birell novým vystavením láká na letní pohodu

Jak upozornit zákazníky, že nealkoholické osvěžení pro letní parné dny najdou i v pivním oddělení supermarketu? Birell k tomu od začátku května využívá nové regálové čelo, které jsme vyrobili. Svým nejvýraznějším prvokem – rozpůleným jízdním kolem – poutá pozornost ve vybraných prodejnách Tesco.
Cyklistika má v nakupujících evokovat letní pohodu s přáteli nebo rodinnou. „V létě na kolo vyráží lidé všech věkových kategorií, které nebaví sedět doma. Právě na takové zákazníky cílíme. Proto jsme do endcapu nechali umístit modré kolo, které symbolizuje aktivní životní styl a čas strávený s nejbližšími,“ popisuje Petr Děkan, Senior Key Account Manager z Plzeňského Prazdroje.
Bicykl se při výrobě ukázal jako náročný prvek. Jde o skutečné kolo, nikoliv o atrapu. Každý kus jsme museli v půlce rozříznout, proto jsme dbali na to, aby nikde nezůstaly ostré hrany, o které by se mohl kupující poranit. Díky svému vzhledu si na bicykl chce každý sáhnout, tudíž bylo třeba ho správně umístit a ukotvit.
Vystavení láká zákazníky, kteří chtějí osvěžující nápoj zkonzumovat ihned po nákupu. „Proto vlevo stojí prosklená lednice s výrobky v nových PET obalech,“ dodává Petr Děkan z Plzeňského Prazdroje.
Spodek čela zdobí kameny a zelená tráva. Rostliny v odlehčené modré barvě tvoří i lemování endcapu. V pozadí je umístěn obrázek s mladými lidmi ve venkovním prostředí, který regálovému čelu dodává uvolněnou atmosféru. Do levého horního rohu jsme navíc umístili žluté osvětlení, které imituje prosluněné letní počasí.
Endcapy jsou od první poloviny května distribuovány v celkem 17 vybraných prodejnách Tesco napříč Českou republikou. „Věříme, že se nám podaří oslovit zákazníky, kteří v létě hledají něco jiného než jen ‚sladkou limonádu‘, ale nenapadlo by je hledat v pivní sekci,“ doplňuje Petr Děkan z Plzeňského Prazdroje.
Váš tým DAGO
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY