Akční čelo Nescafe Dolce Gusto

GlaxoSmithKline SIS v Globusu

Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…

3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU

Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…

In-store v Šanghaji a Pekingu

Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…

JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem

Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…

Baileys ve stylové vaně

Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…

Frisco Night láká stojanem na noční život

Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…

Futuristická POP prezentace Samsung

Nová prémiová řada lednic a praček značky Samsung má v pražském showroomu kuchyňského studia Sýkora svou vlastní malou výstavu realizovanou naší společností. Společnost Samsung Electronics totiž uvedla na konci loňského rok…

Akční čelo Nescafe Dolce Gusto

Naše společnost navrhla a implementovala pro svého klienta Nestlé další projekt, který zohledňuje pravidla zákaznického rozhodování. Jedná se o prémiová POP akční čela (end cup) pro značku NESCAFÉ® Dolce Gusto®, která jsou nainstalovaná ve vybraných maloobchodních prodejnách v Čechách a na Slovensku. Celkový koncept již tradičně vychází ze systému DAGO CIS (Complex Instore Solution) z pravidel modelu EIEP, který pracuje například s aspekty vyrušení, zaujetí a konverze nakupujících zákazníků.

Silného vizuálního i funkčního efektu bylo dosaženo moderním designovým pojetím zohledňujícím pravidla značky NESCAFÉ® Dolce Gusto®, ale především i pravidla nákupního chování. Produkty jsou vystaveny dle specifických rozhodovacích stromů zákazníků platných pro danou produktovou kategorii. Na POP médiu jsou současně prezentovány i kávovary, které si zákazník může na místě zakoupit. Celkový dojem dotváří integrovaný LCD panel přehrávající speciální spot, v němž se prezentuje spojení kávy NESCAFÉ® Dolce Gusto® a přístroje Krups.

„Kromě toho, že jsme potřebovali, aby se zákazníci ve vystaveném sortimentu rychle orientovali, chtěli jsme je také konstrukčním a vizuálním pojetím maximálně zaujmout při nakupování,“ komentuje design akčního čela Šárka Drábková ze společnosti Nestlé. Barevná struktura média vychází z barevného kódu značky a v prostředí prodejny působí výrazně a kontrastně. Konstrukční i grafický koncept zajišťuje 180° viditelnost a celkově vyrušuje zákazníka z jeho nákupní rutiny a podněcuje zájem o koupi vystavených výrobků.

Tým DAGO

Fotogalerie

Další články

Pin It on Pinterest

Share This