Jedenáct ocenění pro DAGO v prestižní soutěži POPAI Awards 2025
Úspěšné tažení napříč kategoriemi a uznání od odborné poroty. Společnost DAGO si z letošního ročníku soutěže POPAI Awards 2025 odnáší jedenáct ocenění, která potvrzují vysoký standard v oblasti instore komunikace, důraz na precizní zpracování i schopnost tvořit...
Představujeme endcap 3.0: Když karton zvládne roli permanentu
Realizace kombinovaného vystavení pro značky Jack Daniel’s & Diplomático pod vlajkou společnosti Brown‑Forman Czechia představuje nový trend v oblasti regálových čel a endcapů. Oproti tradičním permanentním řešením za desítky tisíc korun přináší kombinaci...
Monster shop-in-shop s formulí: marketing na plný plyn
Značka Monster se dlouhodobě profiluje jako výrazný hráč v oblasti lifestyle a motorsportu. Spolupráce s týmem McLaren, která zahrnuje mimo jiné i soutěže o vstupenky na závody F1 nebo zážitky s týmem McLaren, je příkladem toho, jak lze globální sportovní alianci...
DAGO se značkou Rajec proměnilo prodejní plochu v oázu klidu pro maminky i miminka
Začátek léta byl ve vybraných prodejnách moderního trhu ve znamení klidu a mateřské péče. Značka kojenecké vody Rajec zde totiž představila poutavý shop-in-shop, který byl součástí marketingové kampaně „Maminka příroda přeje hezké sny“. Instore řešení vycházelo...
Zlatý Bažant v novém světle: Dvě silné in-store kampaně pro redesign a letní osvěžení na slovenském trhu
Slovenská značka Zlatý Bažant se po dlouhých 24 letech rozhodla pro výrazný krok – změnila tvar své ikonické lahve a zároveň se rozloučila se zlatou fólií na hrdle. Nový design je čistší, modernější a jasně cílí na mladší generaci konzumentů. A protože taková změna si...
Slavíme úspěch na Shop! Paris Awards 2025: Dvě medaile pro český POP design
Mezinárodní soutěž Shop! Paris Awards je každoročním svátkem in-store komunikace a designu, a je považována za nejprestižnější evropské klání POS projektů. Ocenění uděluje odborná porota složená z retailových profesionálů, zadavatelů i kreativců, kteří hodnotí...
Hokejový set POP médií Fernet Stock a Republica strhne atmosférou nakupující i sportovní fanoušky
V rámci kampaně „Za jaký tým piješ ty?“ vsadil STOCK Plzeň-Božkov na silný mix české národní hrdosti, emocí spojené s hokejovým mistrovstvím světa a ikonických značek Božkov Republica a Fernet Stock. Klíčovým prvkem celé instore strategie se stal výrazný shop-in-shop...
DAGO vítězí s projektem L’Oréal Virtuální zrcadlo i na mezinárodní scéně
Projekt L’Oréal Virtuální zrcadlo, který v listopadu 2024 ovládl soutěž POPAI CE Awards v Praze, slaví další velký úspěch. Získal zlaté ocenění v prestižní mezinárodní soutěži Shop! Global Awards 2025, konkrétně v kategorii Beauty & Cosmetics – permanent. Ocenění...
Hravá paletová vystavení z dílny Daga lákaly k soutěžení nakupující na Slovensku
Nepřehlédnutelná Fanta s mottem Hraj s barvou, s jakou chceš DAGO společně s oblíbenou značkou Fanta vneslo do obchodů nejen osvěžující chuť, ale i hravý zážitek! Barevná shop-in-shop vystavení vybízely zákazníky nejen k nákupu, ale především k zapojení do soutěže o...
DAGO přenáší magickou sílu minerální vody Kláštorná Kalcia do obchodů
Přirozená síla minerálů v moderním pojetí Ve vybraných hypermarketech Tesco mohou nakupující zavítat do světa přírodní minerální vody Kláštorná Kalcia, ve kterém se spojuje síla přírody s moderním designem. Tento unikátní shop-in-shop představuje značku Kláštorná...
Endcap pro Coca-Cola vás vtáhne do hry

Velký černý puk, po stranách dvě hokejky a v pozadí nadšení fanoušci – to jsou nejvýraznější prvky regálového čela, které si u nás nechala zhotovit Coca-Cola. Odkazuje na blížící se mistrovství světa v hokeji a jeho cílem je propojit tento zimní sport se značkou Coca-Cola coby známým podpůrcem sportovních aktivit.
Výrobu čela do značné míry ovlivnil klientův požadavek na snadnou manipulaci se zbožím. „Chtěli jsme, aby šlo zboží dorovnávat do regálu snadno a efektivně, ale zároveň aby tím neutrpěla dostatečná brandová vizibilita,“ vysvětluje Gabriela Mandriková, channel development specialist ve společnosti Coca-Cola Hellenic Bottling Company.
Při výrobě endcapu jsme neobvykle použili výhradně karton, žádný jiný materiál na něm zákazník nenajde. Jde o poměrně komplikovaný materiál, protože se při tvarování a ohýbání snadno láme. Museli jsme ho proto vícekrát vzorovat. V této podobě nikdo jiný v České republice čistě kartonový branding nedělá.
Participují i hokejoví ambasadoři
Uprostřed čela zaujme výrazný hokejový kotouč s maskotem šampionátu medvědem Macejkem. Spodní část regálu je zabarvena do ledově stříbrné barvy, bočnice endcapu lemuje dvojice červených hokejek. Nad vystavením se pak „vznáší“ černá krychle s logem Coca-Cola. Imituje tu, na které se při opravdovém utkání zobrazují aktuální výsledky. „Snažíme se prostřednictvím těchto prvků přenést hokejovou atmosféru na prodejní plochu,“ dodává Gabriela Mandriková z Coca-Cola.
Topper navíc po obou stranách doplňuje nátisk charakteristických stadionových reflektorů, které vypadají velmi realisticky. Pozadí dotváří fotka hokejových fanoušků s jedním ze dvou ambasadorů šampionátu – světoznámými hokejisty Patrikem Eliášem nebo Mariánem Hossou.
Regálové čelo bylo rozmístěno v přibližně 40 prodejnách Tesco ČR a Slovensko. Několik jich stojí také v obchodech slovenského řetězce Fresh.
Po několika týdnech, kdy se toto regálové čelo v obchodech objevilo, se setkává s pozitivními ohlasy. „S výsledkem jsme nesmírně spokojení. U některých zákazníků se nám po nainstalování endcapu dokonce podařilo prodloužit dobu vystavení o další měsíc. Skvělou exekuci ze strany výrobce dokládá i milá příhoda přímo z trhu, kde jsme byli zákazníkem požádáni, jestli by šlo toto regálové čelo odkoupit,“ dodává Gabriela Mandriková z firmy Coca-Cola Hellenic Bottling Company.
Váš DAGO tým
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
SK






