Realizace kombinovaného vystavení pro značky Jack Daniel’s & Diplomático pod vlajkou společnosti Brown‑Forman Czechia představuje nový trend v oblasti regálových čel a endcapů. Oproti tradičním permanentním řešením za desítky tisíc korun přináší kombinaci výrazného vizuálního dopadu, funkční variabilnosti a zřetelně nižší ceny – a to díky inovativnímu využití kartonu s FSC certifikací a vodou ředitelného ekologického potisku. Displej je navržen jako monolitické řešení. Přiváží se již hotový, kompletně prolepený a vysušený speciální technologií HP, díky čemuž je velmi odolný a nedeformuje se ani při nárazu. Životnost takového nosiče se pohybuje mezi jedním až dva roky, a to i v náročných prodejních podmínkách. Pokud přesto dojde k poškození, jednotlivé části lze snadno opravit nebo repasovat. Velkou výhodou je i modularita a flexibilita – displeje je možné umístit jak na čelo regálu, tak přímo do něj, s možností upravovat výšku, šířku, hloubku nebo přidávat světelné a 3D prvky. Díky lehkému a záměrnému sklonu mírně dozadu jsou displeje zároveň lépe chráněné před poškozením například při kontaktu s nákupním vozíkem.

Při vytváření designu bylo záměrem podtrhnout prémiový charakter produktů. Designově jsme pracovali s ikonickými prvky obou značek – kontrastní černo-zlatou barevností Jack Daniel’s a výrazným vizuálem Diplomática. Dominantní grafika, prémiové světelné prvky a promyšlené rozvržení produktů zajistily vysokou viditelnost a snadnou orientaci zákazníků. Ti nosiče jistě zaznamenali v síti hypermarketů Albert. Novinkové hotpointy byly vyrobeny v celkovém nákladu padesáti kusů.
„Celkově se jedná o displej třetí generace, který v sobě spojuje to nejlepší z permanentních i kartonových řešení – prémiový vzhled, vysokou odolnost, snadnou logistiku i příznivou cenu, tj. 10–25 tisíc Kč za kus. Právě projekt pro Brown‑Forman je krásným příkladem, jak může takové řešení vypadat v praxi,“ uzavírá Marek Končitík, Managing Director společnosti DAGO.

SK







