MARKETING & KOMUNIKACE 1/2021: NENÍ NAD ŽIVÝ KONTAKT SE ZÁKAZNÍKEM

Během pandemie bylo on-line nakupování pro obchodníky nepopiratelnou spásou. Celé měsíce lidé na internetu nakupovali cokoliv - potraviny a zboží každodenní spotřeby, stejně jako oblečení a produkty lifestylových značek, čímž posílili již dávno zřejmý trend....

RETAIL NEWS 3/2021: POP má v komunikačním mixu nezastupitelné místo

Jak výrobci, tak i uživatelé prostředků in-store komunikace potvrzují významnou roli správně fungujících POP prostředků. Ty napomáhají nejenom ke zvýšení prodeje, ale zákazníci si je chválí i kvůli zjednodušené, a přesto atraktivní komunikaci v maloobchodním...

Zboží a prodej – speciál: Čerpačka by měla mít osobitou tvář

Jakmile řidiči dotankují pohonné hmoty, automaticky zamíří k pokladně, a tudíž se ocitnou v obchodě čerpačky. O tom, zda v něm pouze zaplatí a rychle zmizí, nebo stráví nějaký čas navíc, rozhoduje celá řada proměnných. 

zbozi-a-prodej-special-2022-04-26-cerpacka-by-mela-mit-osobitou-

Pin It on Pinterest

Share This