Retail Info Plus 12/2018: ŠEST DIMENZÍ ZÁŽITKOVÉHO RETAILU
Zobrazit další příspěvky _sesti_krocich_MSM11_018.pdf"]
Packaging Herald 10/2018: Stojan Kofola displej využívá ….
Zobrazit další příspěvky
Svět balení 10/2018: Firmy lákají na skvělé služby
Zobrazit další příspěvky
Marketing Sales Media 10/2018: Fenomény zdání aneb jak neodradit zákazníka.
Zobrazit další příspěvky
Marketing Sales Media 9/2018: Čím dál častěji se objevují nápaditější a kvalitněji zpracovaná média v…
Zobrazit další příspěvky
Zboží & Prodej 8/2018: Úspěch prodejny je závislý a stojí na třech hlavních pilířích – správném…
Zobrazit další příspěvky
Zboží & Prodej 7/2018: Obchodní prostory se musí vyvíjet a na pomoc v tomto ohledu přicházejí výrobci tohoto sortimentu.
Zobrazit další příspěvky
Marketing & Media 7/2018
Zobrazit další příspěvky Porotu zaujal český vláček i jelen.
MarketingSalesMedia 7/2018
Zobrazit další příspěvky Léto je plné barev a stejně tak vypadá i POS reklama na kosmetiku
Marketing & Media 7/2018
Zobrazit další příspěvky Chybí experti na digital.
Zboží a prodej – speciál: Čerpačka by měla mít osobitou tvář
Jakmile řidiči dotankují pohonné hmoty, automaticky zamíří k pokladně, a tudíž se ocitnou v obchodě čerpačky. O tom, zda v něm pouze zaplatí a rychle zmizí, nebo stráví nějaký čas navíc, rozhoduje celá řada proměnných.
zbozi-a-prodej-special-2022-04-26-cerpacka-by-mela-mit-osobitou-