Za prodejní stěnu Purina jsme získali ocenění POP STAR měsíce října 2021
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc říjen se stala realizace Prodejní stěna Purina.
Sortiment Vitana a Hamé se dá pořídit přímo ve vánoční kuchyni
Produkty značky Vitana a Hamé zaujímají již tradiční místo v českých domácnostech.
Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards
Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards, ve které jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. I letos jsme uspěli a odnášíme si celkem šest ocenění.
Nepodceňujme mileniály aneb Kde hledat zaměstnance?
Naše branže se pod tlakem pandemických změn nachází v renesanční době.
Ocenění POP STAR měsíce srpna 2021 získala realizace Aperol
Portál Mistoprodeje.cz vyhlásil nového vítěze soutěže o nejlepší in-store realizaci měsíce POP STAR. Vítězem za měsíc srpen se stalo naše dílo – realizace Aperol.
Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu
V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.
Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení
Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.
Kvalitní vystavení umí změnit postoje
In-store kampaň Red Bullu od Dago dotáhla misi virálního videa k nákupnímu košíku a zvýšila prodeje o 20 procent.
Red Bull prechádza s formulou 1 české a slovenské predajne
V obchodoch a na čerpacích staniciach naprieč Českom a Slovenskom teraz púta pozornosť netradičná prezentácia značky a produktov Red Bull s tematikou formuly 1.
Ocenění POP STAR měsíce dubna 2021 získaly po měsíci opět dvě realizace – limitovaná edice – BIG SHOCK! MUSIC 2021 a STARBUCKS
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc duben se staly dvě realizace. Jsou to realizace Limitovaná edice – Big Shock! MUSIC! 2021 a Starbucks. Na třetím místě se umístila kampaň SIS Bonduelle. V dubnu bylo přihlášeno 10...
Whisky festival z vás udělá experta

Společnost Rémy Cointreau, jež distribuuje řadu značek whisky a bourbonů, připravila pro české zákazníky Whisky festival. Je určen všem, kdo chtějí poznat nejoceňovanější světové whisky. Zákazníci mají šanci získat s nákupem miniaturu kvalitní whisky a mohou se také poradit s whisky ambasadorem. Pro podporu festivalu v místech prodeje jsme pro Remy Cointreau připravili osobité paletové vystavení. Akce probíhá ve významných českých řetězcích do poloviny listopadu.
Český trh má whisky ve stále větší oblibě. Rémy Cointreau, která je distributorem a lídrem na českém trhu ve stále rostoucí kategorii whisky, připravila pro své zákazníky v řetězcích aktivitu zaměřenou na osobitou charakteristiku tohoto nejkomplexnějšího destilátu na světě. Hlavním cílem Whisky festivalu je představit spotřebitelům světově proslulé značky, vedle toho si zákazníci při nákupu jedné z vystavených whisky odnesou miniaturu 12leté whisky nebo prémiového bourbonu. Ve vybraných dnech jim ve výběru poradí whisky specialisté a do tabletu zaznamenají jejich zpětnou vazbu například k preferované značce. S těmi znalejšími si o jejich oblíbeném nápoji popovídají zasvěceněji. „Whisky festivalem pomocí autentického vystavení vtahujeme zákazníky do světa whisky, aby měli chuť dozvědět se o ní více. Whisky specialisté jsou proškoleni u našeho Whisky Brand Ambassadora, a mohou tak zákazníkům proaktivně poradit, jakou whisky zvolit pro dárek nebo na setkání s přáteli,“ vysvětluje podrobnosti aktivity Ivana Plevková, Trade Marketing Specialist Off-Trade Rémy Cointreau.
Whisky festival k prezentaci využívá paletové stání a kartonový stojan, který zákazníka na chvíli učiní „whisky expertem“. „Na bocích je uveden příběh výroby whisky, atmosféru umocňuje vzhled napodobující tradiční materiály, jako je kámen, dřevěný sud a měď,“ popisuje pojetí POP média Marek Končitík, obchodní ředitel naší společnosti. Do akce jsou zapojeny řetězce Ahold, Tesco, Globus a Makro, poslední den jejího trvání je 18. listopad. Třeba se také necháte při setkání s originálním vystavením okouzlit vystaveným romantickým mokem.
Váš DAGO team