POS by měly zákazníka i pobavit

Naprostá většina nákupních rozhodnutí se odehrává na úrovni emocí. Jaké dnes existují prostředky k jejich ovlivnění?

Optice tradiční prodej přeje: HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA

V segmentu brýlí dochází k propojení onlinového a reálného světa, dbá se na udržitelné materiály.   Vybrané optiky pro oborový časopis Marketing & Media hodnotil náš projektový manažer Jakub Petráš.       1. For art’s sake   Mezi zajímavé řešení prodejního místa...

Irsko letí na med od českých včel

Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. Komunikační agentura Dago pro tuto novinku letos vytvořila samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.

Voda Natura proudí prodejnami Globus

Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov pro společnost Coca-Cola HBC. Ten zapadá do široké kampaně s podobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí bublající vody mezi skalami a živého jehličnanu uprostřed.

Dvou a čtyřpaletový ostrov cílí na lidi, jenž se zajímají o zdravý životní styl. „Patří sem sportovci, rodiny s dětmi, senioři či cestovatelé. Jsou to lidé, kteří v dnešní hektické době postrádají jistou přirozenost a kontakt s přírodou. Prostřednictvím vody Natura se jim snažíme tyto nedostatky vynahradit a souznění s venkovním světem navrátit,“ říká Martin Zelený, channel development manager z firmy Coca-Cola HBC, pod níž značka Natura spadá.

Kolemjdoucí si okamžitě povšimnou imitace řeky, která protéká skrz dvě skály zhotovené z kartonu. Naznačují, že voda pramení v Adršpašsko-teplických skalách, kde získává svou křišťálovou čistotu.

Fontánku doprovází reprodukovaný zvuk vodopádu a generátor bublinek, což zákazníkův dojem o průzračnosti vody podtrhuje. Technicky šlo o nejnáročnější část, kterou se nám podařilo vyřešit pomocí skleněné nádoby a k ní umístěnému čerpadlu, které zajišťuje koloběh vody.

Důraz na reálné a přírodní prvky
Aby si zákazník spojil propagovanou vodu se skálami, lesy a čistým vzduchem, kterým Adršpašsko oplývá, museli jsme najít vhodné spojení s reálným světem a přenést ho do prodejny.

Doprostřed vystavení jsme proto postavili skutečný, živý jehličnan, jenž perfektně dokresluje prostředí. Záměrně jsme ho zapustili přímo do stojanu, aby evokoval velikost a výšku skal, které ho obklopují.

Paletový ostrov Natura nabízí jak půllitrové láhve, tak láhve se sportovním uzávěrem, a dokonce i celé kartony. Uspokojí poptávku každého, kdo si přišel balenou vodu koupit. Zboží je vystaveno na paletovém ostrově obklopeném obrandovanou lepenkou, aby k němu měl zákazník lepší přístup.

Propojení s vícero kanály
Vystavení zapadá do celkového konceptu rozsáhlé kampaně, kterou se Natura snaží povědomí o své balené vodě rozšířit. Kromě podpory v místě prodeje se upoutávky objevují i v televizi, kině, outdooru a na internetu.

Dobře tak navazuje na tuto komunikaci a přináší přímo na prodejní plochu prvky, které zákazníci mohou znát odjinud. „Dochází tady k propojení nadlinkové i podlinkové komunikace, což je při budování povědomí o značce klíčové,“ dodává Martin Zelený.
Permanentní vystavení Natura láká nakupující v řetězcích Globus celý letošní podzim. Celkem bylo zhotoveno 15 kusů.

Váš tým Dago

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This