Mistoprodeje.cz: Dago získalo zlato v soutěži POPAI AWARDS PARIS
Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris zná své vítěze.
Reatilnews.cz: Požadavky na POS prostředky přehodnocuje společenská odpovědnost
Zákazníci v prodejnách už netráví tolik času jako v minulosti, a proto aby POS prostředek předal sdělení a poskytl patřičný impulz k nákupu, musí být mnohem dokonalejší. [pdf-embedder...
Mistoprodeje.cz: POP STAR červenec 2022
Komuniakční agentura se svými realizacemi pro Big Shock! a RedBull obsadila druhé místo. [pdf-embedder...
Svět balení č. 116: Dago vyrobilo stojany pro Birell Radler
Na rychlé uhašení žízně lákají nové POS materiály od společnosti Dago zhotovené ve spolupráci s nealko pivy Birell Radler.
MAM.cz: Natura s pomocí Dago vstoupila na slovenský trh
Pro uvedení pramenitých vod značky Natura na slovenský trh se společnost Coca Cola HBC rozhodla využít prodejní plochy řetězce Tesco. [pdf-embedder...
Retail News 09/2022: POŽADAVKY NA POS MĚNÍ SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST
Kromě samotného impulzu k nákupu budou POS v budoucnosti mnohem víc reprezentovat značku.
Marketing & Media 37/2022: Nezapomeňte, konejte, sklízejte…
Nákupní košíky a vozíky jsou vizitkou obchodníka.
Zboziaprodej.cz: Na sales promotion a merchandisingu se šetří
Podpora prodeje není vždy nutná k uzavření obchodu, tedy k prodeji zboží či služeb. [pdf-embedder...
Zboží&Prodej 8/2022: Cílem je překlopit nutnost nákupů v pozitivní emoce
Maloobchod v posledních letech zasáhla modernizace.
Mistoprodeje.cz: Úsměv, prosím! GSK a Dago prezentují správnou péči o chrup
Jak si poradit se správnou ústní hygienou, vám ukáže nové vystavení společnosti GSK a jejích značek Odol, Corega, parodontax a Sensodyne. [pdf-embedder...
Retail News 12/22: Sezonní POS komunikace – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci
Není žádným překvapením, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezónou pro mnoho výrobků.