Marketing & Media 14/2019: Pouhé emoce nestačí
Zobrazit další příspěvky
Retail News 1-2/2019: POP Trendy v Pet food
Zobrazit další příspěvky ]
Retail News 1/2019: Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu
Zobrazit další příspěvky
ZaP 2/2019: Budvar, Terno a Kofola inovovaly nápoje
Zobrazit další příspěvky
Marketing & Media 2/2019: Zákazníci si teď osladí život dvakrát víc
Zobrazit další příspěvky
Marketing Sales Media 11/2018: Nakupování zážitkem. Jak ohromit zákazníka v šesti…
Zobrazit další příspěvky
Marketing Sales Media 10/2018: Prodejny Electro Worldu v Praze Čestlicích a Nových…
Zobrazit další příspěvky
Retail Info Plus 12/2018: ŠEST DIMENZÍ ZÁŽITKOVÉHO RETAILU
Zobrazit další příspěvky _sesti_krocich_MSM11_018.pdf"]
Packaging Herald 10/2018: Stojan Kofola displej využívá ….
Zobrazit další příspěvky
Svět balení 10/2018: Firmy lákají na skvělé služby
Zobrazit další příspěvky
Retail News 12/22: Sezonní POS komunikace – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci
Není žádným překvapením, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezónou pro mnoho výrobků.