Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Frisco Night láká stojanem na noční život

Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…

Futuristická POP prezentace Samsung

Nová prémiová řada lednic a praček značky Samsung má v pražském showroomu kuchyňského studia Sýkora svou vlastní malou výstavu realizovanou naší společností. Společnost Samsung Electronics totiž uvedla na konci loňského rok…

Marketér roku 2015 – znovu jsme partnery

Protože nám záleží na českém marketingu, snažíme se ho růzými způsoby podporovat. Jednou z našich aktivit je již mnohaleté partnerství soutěže o Marketéra roku organizované Českou marketingovou společností, která právě vyhl…

Chytrý regál umí namíchat drinky

Míchané nápoje a lihoviny patří k sobě, proč tedy zákazníkovi nenabídnout návod, jak si udělat ten správný koktejl, přímo v obchodě? Díky novému „drink-mixovému“ regálu, který jsme zrealizovali pro firmu Brown-Forman Czechi…

Naše vítězství v POPAI AWARDS 2014

Devět. Přesně tolik ocenění jsme získali za naše P.O.P. aplikace přihlášené do mezinárodní soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS. Odbornou porotu nejvíce zaujala POP aplikace p…

Unikátní POP pro M&M´s v TESCO

Vytvořit unikátní P.O.P. aplikaci pro cukrovinky nebývá jednoduché. Zákazníci navíc koupi těchto produktů často neplánují a sladkosti v košíku mnohdy skončí až na základě impulzního rozhodnutí. Společnosti Wrigley se ve spo…

Shop in shop ACER pro Alzu

Jak nalákat zákazníky obchodu s elektronikou, aby se nebáli vyzkoušet veškeré vystavené technologie značky Acer a případně si je i pořídili? Vsadili jsme na prostorný a elegantní shop-in-shop.
Společnost Acer využila aktuál…

JOJO shop-in-shop v TESCO

Nestle nám dalo v srpnu příležitost vytvořit specifické shop in shopy pro oblíbenou značku bonbónů JOJO. V tuzemských prodejnách Tesco tak vzniká specifický bonbónový svět, který zákazníky upoutá hned na první pohled. Shop-…

Český svět grilování 2

Společnost Groupe Bongrain ve spolupráci s námi navázala na úspěšnou loňskou kampaň Českého světa grilování. I letos jsme tak pro zákazníky prodejen Interspar mohli navrhnout, vyrobit a nainstalovat tematické grilovací prom…

Unikátní display Budvar

Pro Budějovický Budvar jsme navrhli, vyrobili a právě nainstalovali vyjímečné regálové čelo, z něhož si milovníci českobudějovického piva mohou odnést jak plechovky, tak lahve či malé soudky.

Zákazníky hypermarketu TESCO v…

Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov. V obou případech jsme skvěle využili prostor a vypíchli hlavní myšlenku, kterou chtěl klient s danými nápoji spojit – jedno dvoupaletí přibližovalo prostředí baru a v rámci druhého jsme podtrhli proces výroby a destilace. Obě vystavení spojuje množství reálných prvků, které celý koncept nejen příjemně oživily, ale dodaly mu i na estetičnosti.

Výzva pro celý tým
Takto kompaktní zadání nejsou v naší praxi zcela běžná. Obvykle se klient v prezentaci zaměřuje pouze na jeden produkt, popřípadě na jednu produktovou skupinu, která si je designově velmi blízká a liší se například jen v různých příchutích. „Možnost vyzkoušet si propagovat na jednom vystavení hned několik jedinečných výrobků pro nás byla opravdu skvělou, novou výzvou. Tím, že jsme na straně jedné podtrhovali způsob výroby a na straně druhé hlavní suroviny výroby, jsme od sebe vystavení oddělili a zároveň je podprahově propojili. Takže by obě mohla působit zvlášť, ale tvoří i skvělý celek,“ popisuje myšlenku designu náš projektový manažer Miroslav Obrátil.

Pozitivní reakce od klienta i odborníků
Zpětná vazba od klienta byla velmi přívětivá. V rámci kampaně nového konceptu Stocku, a to uvedení na trh novinek Božkov Republica Espresso a Božkov Republica Vodka, jsme vytvořili celou řadu POS vystavení. Jedním z nich bylo již zmiňované čtyřpaletí a bylo to vystavení, které se těšilo největší popularitě – když tedy vynecháme dvoupaletí prémium, které se stalo vítězem kategorie alkoholických nápojů v oborové soutěži POPAI Awards 2020.

Celkem jsme na trh pro Stock Plzeň a.s. uvedli 16 kusů vystavení, která byla umístěna v prodejnách Kaufland. I přes velkou rozmanitost jednotlivých detailů je vystavení stále celkem jednoduše rozložitelné, a je tedy možné ho v budoucnu využít i na jiných prodejnách.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Rozdáváme radost v Nestlé

Rozdáváme radost v Nestlé

Ve čtvrtek 20. ledna jsme slavnostně předali diplom ze soutěže POP STAR za nejlepší in-store realizaci měsíce října. Vítězná realizace prodejní stěny Purina je k vidění v brněnské prodejně Mall.cz. Tato prodejní stěna získala od odborné poroty celkovou známku 7,87 bodů z maxima 10 bodů.

Pin It on Pinterest

Share This