Marketing & Media 30/22: Léto, pivo… Hodně piva!
Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
Mam.cz: To nejlepší z retail designu
Letošní globální ceny za Shop! Design Awards jsou rozdány, naši porotci z nich vybrali své favority
Mediaguru.cz: Aperol, Campari a další značky přináší „Aperitivo Italiano“
Italské značky Aperol, Campari, Cinzano nebo Crodino komunikují „Aperitivo Italiano Moment“. [pdf-embedder...
Cerpacka.cz: Vybavení shopu na čerpacích stanicích by mělo mít osobitou tvář
Prodej zboží musí být v obchodní části čerpačky podpořen moderním, vzdušným, a pokud je to možné, i neokoukaným designem. [pdf-embedder...
Mistoprodeje.cz: Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě
Nové vystavení pro Ultra Premium Brands vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. [pdf-embedder...
Mistoprodeje.cz: Ondrášovka v novém kabátku mění i vystavení na prodejní ploše
Výrobce jedné z nejstarších českých minerálních vod Ondrášovka – společnost Kofola ČeskoSlovensko – zainvestoval do technologií, které myslí na ochranu přírody a odrážejí v sobě náročné požadavky na udržitelnost. [pdf-embedder...
POPAI.CZ: Ondrášovka v novém kabátku mění i vystavení na prodejní ploše
Výrobce jedné z nejstarších českých minerálních vod Ondrášovka – společnost Kofola ČeskoSlovensko – zainvestoval do technologií, které myslí na ochranu přírody a odrážejí v sobě náročné požadavky na udržitelnost.[pdf-embedder...
Packagingherald.cz: POS Ondrášovky zezelenaly
Výrobce minerálních vod Ondrášovka – společnost Kofola ČeskoSlovensko – zainvestoval do technologií, které myslí na ochranu přírody a odrážejí v sobě náročné požadavky na udržitelnost. [pdf-embedder...
Marketing & Media 21/22: Zahradnictví, na značky!
Hlavní podpora prodeje zahradnického sortimentu startuje právě teď.
Retail news 5/22: REALIZOVANÉ SHOP IN SHOPY SE LIŠÍ UMÍSTĚNÍM I PROVEDENÍM
Společnost Dago v posledních týdnech realizovala hned několik vystavení pro produkty české likérky Palírna U Zeleného stromu.
Popai.cz: VÁNOČNÍ SUMÁŘ: JAK DAGO PODPOŘILO KLIENTY A JEJICH ZNAČKY
Předvánoční čas je naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Je to také období, kdy se vytváří ta nejlepší vystavení, která mají za úkol oslovit co nejvíce nakupujících.
FireShot-Capture-088-www.popai_.cz_