Nealko je velmi rozmanité – k tématu nealko nápojů pro Marketing & Media
Nealkoholické nápoje jsou velmi obsáhlý segment produktů, kam se řadí vody, ochucené vody, limonády, kolové nápoje, džusy, energetické nápoje, káva a další. Na trhu se stále častěji objevují novinky právě v této kategorii.
MÍSTO PRODEJE: Nealko zkouší příběhy – Hodnocení pro Marketing & Media
Zdravé, nebo ne? Na tom příliš nezáleží, žízeň musí být totiž hlavně vidět.
Ukaž mi, jak běháš… Hodnocení pro Marketing & Media
Jak nejlépe prodáte sportovní vybavení, oblečení a boty? No přece sportem. A to je důvod proč jsme jako inspiraci zvolili v našem hodnocení místa prodeje příklady prodejen, v nichž se lze hýbat.
Trh pod tlakem nedostatku surovin a rostoucích cen
Úspěšné POS materiály nejsou jen o excelentním nápadu a grafickém návrhu designéra. Tím to vše začíná, ale klíčovou roli hraje také samotná realizace a příprava.
Jak se daří promovat grilování – hodnocení pro Marketing & Media
Grilování je velice sezonní záležitostí, zpozornět už teď by proto měli všichni, kterých se týká.
Rozjitřit hezké vzpomínky – k tématu grilování pro Marketing & Media
Grilování je u nás stále větším trendem a koníčkem všech věkových kategorií. Bude to nejspíš tou atmosférou, kterou si každý hned vybaví, jakmile slyší toto slovo. Nejen, že cítíme pohodovou a přátelskou atmosféru, setkání s blízkými, slunečné počasí, ale také velmi dobré a kvalitní pochutiny s tím spojené. Mnoho lidí se dokonce těší na letní dny právě kvůli grilování. Z toho logicky plyne, že se do vybavení a delikates investuje stále více finančních prostředků a na trhu sílí konkurenční prostředí.
Hračky na několik způsobů – hodnocení pro Marketing & Media
Kam dosáhnou dospělí, děti mnohdy nevidí. Přitom ty o nákupu ve velké míře rozhodují.
Místo pro hru dětí i rodičů – k hračkám pro Marketing & Media
Segment hraček by se na první pohled pro marketing a POP komunikaci mohl zdát jako ideální, nejjednodušší. Není nic snazšího, než upoutat dětskou pozornost.
Čím vyniknout? Spojením materiálů a technologií
Produkční společnosti neustále přicházejí s technologickými novinkami a chtějí se blýsknout unikátními výstupy.
Hodnocení lékáren pro Marketing & Media
Zachovat a ctít tradici i barevnost, nebo se pustit do odvážnějších kombinací s rizikem matení zákazníka?
Opojení technologiemi polevilo, prim hraje autenticita

Z naší návštěvy veletrhu Globalshop bylo zřejmé, že adorace digitálními technologiemi ochladla.
Veletrh Globalshop, jenž se letos z Las Vegas přestěhoval zpět do Chicaga, vyzařoval o poznání méně nadšení z digitálních technologií, umělé inteligence a virtuální reality než v uplynulých dvou letech. Jejich prezentace byla mizivá, podobně tomu bylo i na souběžném MPV veletrhu v Paříži. Retailové komunikaci tento rok naopak vévodila klidná autenticita a esenciální snaha o ten nejlepší možný zákaznický zážitek na základě kvalitního in-store designu.