Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu

Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…

I tento rok se snažíme pomáhat

Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.

Dago každým rokem přispívá na několik organiza…

Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce

Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…

Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus

V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…

Ocenění POP STAR měsíce dubna 2021 získaly po měsíci opět dvě realizace – limitovaná edice – BIG SHOCK! MUSIC 2021 a STARBUCKS

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc duben se staly dvě realizace. Jsou to realizace Limitovaná edice – Big Shock! MUSIC! 2021 a Starbucks. Na třetím místě se umístila kampaň SIS Bonduelle.

V dubnu bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získaly vítězství opět po měsíci, dvě realizace, které od porotců obdržely stejné celkové skóre.

První vítěznou realizací je Limitovaná edice – Big Shock! MUSIC! 2021. Zadavatelem a klientem této realizace byla společnost Big Shock s.r.o., kreativní agenturou a realizátorem společnost Dago, s.r.o. Kampaň probíhá v období od 1.4. do 31.7. 2021 v řetězcích Globus a Terno.

Druhou vítěznou realizací je Starbucks. Zadavatelem a klientem této realizace je společnost Nestlé Česko, s.r.o. a zákazníci ji mohli v dubnu vidět v řetězci Globus.

Vítězné realizace získaly od odborné poroty shodnou celkovou známku 7,13 bodů z maxima 10 bodů.

Realizace Limitovaná edice – Big Shock! MUSIC! 2021 získala v kategorii kreativního zpracování 6,6 bodů, v celkovém produkčním provedení 6,8 bodu a v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje dokonce 8,0 bodu.

Realizace Starbucks získala v kategorii kreativního zpracování 7,0 bodů, v celkovém produkčním provedení 7,2 bodu a v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje 7,2 bodu.

Hodnocení realizací

Limitovaná edice – Big Shock! MUSIC! 2021

 „Výrazné. Upoutá pozornost, celková prezentace odpovídá značce,“ hodnotí tuto vítěznou realizaci Jirka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.

„Skvěle propojená výhra v soutěži se samotným produktem, působí velmi atraktivně a poutavě,“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR.

„V první chvíli jsem si myslel, že se jedná o nějaký dětský produkt a další z vystavení na nějakou cukrovinku. S překvapením jsem zjistil, že se jedná o Big Shock! který mám z minulosti spojen s výkonem, energií, Dakarem, trochu macho stylem – máme zde nový positioning? Či jen limitovaný pokus rozšířit cílovku?“ hodnotí a ptá se Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.

„Za duben nejvýše hodnotím BIG SHOCK! MUSIC! Vlastně mi s ohledem na cílovou skupinu nevadilo ani poněkud „křiklavé“ provedení, protože míru upoutání má ohromnou,“ uvádí Petr Majerik. „Na dalších místech jako nadprůměrné hodnotím realizace Bonduelle, Mirindy a Budvaru.“

 „Realizace bych za tento měsíc označil jako průměrné, objevilo se tam pár hezkých věcí, které vyčnívaly z nadprůměru, jedním z nich byla realizace Big Shock,“ hodnotí Václav Koukolíček.

Celý článek najdete zde

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Hlavním partnerem je společnost DAGO. s.r.o a SAMSUNG Česká republika. Dalšími partnery jsou společnosti DS Automobiles, MORIS Design, s.r.o., POS Media Czech Republic, s.r.o., Showdown Displays Europe s.r.o., U&SLUNO, a.s. a Xerox Czech Republic, s.r.o. Spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, HL Display, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This