Brands&Stories 12/2019: Stojan pro Fantu z krvavého pomeranče vystrašil i pobavil
MAREKTING & MEDIA 51/2019: Cukrovinky byly totálně neaktivní
MAREKTING & MEDIA 39/2019: POPAI 2019: ty nejlepší POP realizace
Sign Invention Newsletter 11/2019
MAREKTING & MEDIA 38/2019: Atavismy pomáhají POP reklamě
Retail News 10/2019: Dodavatel, nebo strategický partner
Zobrazit další příspěvky
Marekting & Media 37/2019: 10 taktik k impulzu
Zobrazit další příspěvky
Svět balení, číslo 104/2019: Paletová vystavení ženou prodeje vzhůru
Zobrazit další příspěvky
Marketing & Media 37/2019: Anketa o POP inovacích
Zobrazit další příspěvky
Retail News, 9/2019: OŽIVENÝ MODEL AUTA OVLÁDL PRODEJNY TESCO A GLOBUS
Zobrazit další příspěvky
M&M 44/22: Halloween je pro děti
Jak se neztratit v oranžovém moři a prodat o trochu více bonbónů, čokolád, dekorací, bublinek i dýní?