Popai.cz: Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo s vánočními POS?
Vždy před Vánoci mají obchodníci co dělat, aby stačili doplňovat vystavené zboží.
Mistoprodeje.cz: Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo s vánočními POS?
Vždy před Vánoci mají obchodníci co dělat, aby stačili doplňovat vystavené zboží. [pdf-embedder...
Popai.cz: Ikonické brambůrky Pringles v nových regálech jen tak nepřehlédnete
Ikonické brambůrky Pringles v nových regálech jen tak nepřehlédnete.
Mistoprodeje.cz: POP STAR za listopad 2022 je vystavení Semtex
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlašuje vítěze soutěže POP STAR 11/2022. Výhercem měsíce je realizace shop in shop Semtex.[pdf-embedder...
Miestopredaja.sk: In-store aktivácia: Bez Zlatého Bažanta by Vianoce nestáli za to!
Nie vždy sa Štedrý deň podarí presne podľa našich predstáv. Keby išlo všetko ľahko, Vianoce by nestáli za to – to bolo motto sezónnej kampane ležiaka Zlatý Bažant, s ktorým oslovil publikum na slovenských predajných plochách. [pdf-embedder...
Marketing & Media 51-52/2022: Brand, design a udržitelnost
Kamenný retail zažil během rekonvalescence po covidu v letošním roce řadu událostí a změn.
Retail News 12/22: Sezonní POS komunikace – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci
Není žádným překvapením, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezónou pro mnoho výrobků. [pdf-embedder...
Retail News 12/22: POPAI Awards 2022 zná své vítěze
Kamenný obchod a in-store komunikace se v nové éře retailu dostávají znovu na výsluní.
Retail News 12/22: Displej vždy výrazně podpoří prodej
Oblast retailu využívá jak permanentní, tak především dočasné typy displejů a jejich umístění.
Marketing & Media 50/22: Nenechte se spoutat tradicí
Být vidět během tradiční sezony vyžaduje značnou dávku odvahy, ne všechny značky se na to ale cítí
MISTOPRODEJE.CZ: Ocenění POP STAR měsíce října 2021 získala realizace Prodejní stěna Purina
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc říjen se stala realizace Prodejní stěna Purina těsně před realizací Jack Daniels modul. Na třetím místě se umístila kampaň Pampers.