mistoprodeje.cz: Vyhlášení cen P.O.P. Star za rok 2022 ovládl Božkov Republica
V sídle agentury ppm factum v Praze se konalo historicky první veřejné slavnostní předávání cen P.O.P. STAR za rok 2022. Vítězem se stala společnost STOCK Plzeň-Božkov s.r.o. se svým produktem Božkov Republica. Soutěž hodnotí shop in shop realizace v obchodech a markete...
mistoprodeje.cz: POP STAR za únor 2023 jsou realizace Coca Cola a Staropramen
Portál Mistoprodeje.cz a společnost ppm factum vyhlásily vítěze soutěže POP STAR 02/2023. V únoru zvítězily realizace Coca Cola a Staropramen, třetí místo obsadila realizace Pilsner Urquell. Odborná porota hodnotila 9 in store pop realizací ve třech kritériích:...
RETAIL NEWS: Trendy v POS podle vítězů
Na zaujetí zákazníka mají tvůrci POS méně času než v minulosti, a proto je nutné, aby jejich produkty zaujaly okamžitě, upoutaly pozornost a z potenciálních zákazníků udělaly nakupující. Jak toho dosáhnout, prozradili vítězové 14. ročníku soutěže POPAI Awards....
ATOZ MARKETING SERVICES: Projet cílovou čáru je vždy výzva
O vybraných projektech, které v loňském roce získaly ocenění POPAI Awards 2022 za nejlepší reklamní prostředky v in-store komunikaci, se přišli informovat účastníci únorového semináře asociace POPAI CE. [pdf-embedder...
MISTOPRODEJE.CZ: Radegast láká na hořkost i světelné a zvukové efekty
Již od ledna se mohou zákazníci ve vybraných hypermarketech Albert setkat s novými aktivacemi piva Radegast, které zhotovila agentura Dago ve spolupráci se společností Plzeňský Prazdroj. [pdf-embedder...
MISTOPRODEJE: DAGO se opět stává hlavním partnerem portálu mistoprodeje.cz
Společnost DAGO potvrdila svoji roli hlavního partnera P.O.P. portálu mistoprodeje.cz i pro letošní rok.
Miestopredaja.sk: Hrdinovia Marvelu vyzývajú na súťaž v in-store kampani Coca-Cola
Spolupráca dvoch ikonických značiek, Coca-Coly a Marvelu, si žiada niečo výnimočné. [pdf-embedder...
Popai.cz: Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola
Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného.
Zboží a prodej 1-2/23: Nová éra retailu
Čtrnáctý ročník konference POPAI Fórum 2022 se po druhé za sebou uskutečnil v moderním multifunkčním centru O2 universum.
Retailnews.cz: Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola
Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. [pdf-embedder...
Miestopredaja.sk: Vianočný sumár: Ako Dago podporilo klientov a ich značky
Predvianočný čas je úplne kľúčový, čo sa týka predaja čohokoľvek. Je to tiež obdobie, keď sa vytvárajú tie najlepšie vystavenia, ktoré majú za úlohu osloviť čo najviac nakupujúcich.
FireShot-Capture-086-Vianočný-sumár_-Ako-Dago-podporilo-klientov-a-ich-značky-miestopred_-www.miestopredaja.sk_