Máme Shop! Global Award za Somersby
Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu…
Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru
Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…
GEM-GEN2 – máme nový informační systém
Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.
„Ve společnosti DAGO…
Vánoční chuťovky z Pinterestu
Ani v prosinci jsme nezapomněli a vybrali jsme pro vás na Pinterestu zajímavé realizace. Jak jinak než s vánoční tematikou. Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se… Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HO… Značka potřeb pro zubní hygienu Oral-B společnosti Procter & Gamble připravila pro zákazníky v showroomech Alza nové Shop in Shop vystavení elektrických kartáčků. To zaujme prémiovým provedením, které se kromě vzhledu a… Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém… Opět jsme pro vás vybrali zajímavé realizace, které jsme objevili na Pinterestu. U příležitosti 150. výročí založení první palírny Jack Daniel’s připravila společnost Brown-Forman pro zákazníky kampaň s limitovanou edicí whiskey Jack Daniel’s a prémiovými doprovodnými předměty. V obchodním řetězci Tesco…
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na
Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016
DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA
Elektrické zubní kartáčky Oral-B se v Alze „chlubí“ recenzemi zákazníků
Pampers láká maminky interaktivním modulem
Další chuťovky z Pinterestu
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na Pi…
Jack Daniel’s oslavil 150. výročí s originálními regály v Tescu
MAREKTING & MEDIA 39/2019: POPAI 2019: ty nejlepší POP realizace
Další články
Mistoprodeje.cz: Ocenění POP STAR měsíce srpna 2021 získala realizace Aperol
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc srpen se stala...
RETAILMAGAZIN.SK: 3D tlač ako nový prvok POS materiálov
V českých predajniach Ahold mohli zákazníci v priebehu augusta naraziť na inovatívne vystavenia od...
POPAI.CZ: Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu
V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti...
POPAI.CZ: Dago vytvořilo pro Purinu unikátní shop-in-shop vystavení
Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí...
MAM 37/2021:„Back to school“ sezóna musí být nepřehlédnutelná
Porota hodnotila projekty v místech prodeje v rámci návratu do škol. Zde jsou ty nejlepší....
Marketingovenoviny.cz: Dago vytvořilo pro Purinu unikátní shop-in-shop vystavení
Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí...
RETAIL NEWS 09/2021: 3 ROLE KAMENNÝCH OBCHODŮ PO COVIDU
Budoucnost jistě přinese změny, ale kamenní obchody rozhodně nejsou na odpis. [pdf-embedder...
ZAP MAG 284: VÍTĚZÍ TEN, KDO PRUŽNĚ REAGUJE
V posledním více než roce se maloobchod musel v mnohém přizpůsobit. Pandemie totiž měla velký a...
ZAP MAG 284: ŘÍZENÍ IN-STORE PROJEKTŮ ZEFEKTIVNÍ SOFTWARE
Koncem června připravila asociace POPAI CE seminář Retail Trouble Shaker. Jeho náplní byla osvěta...
MAM 33/2021: POP-UP PRODEJNY JAKO VÝHRA
Uplynulé období bylo pro retail jízdou na horské dráze. Dočasné projekty mohly hodně zachránit....