MISTOPRODEJE.CZ: POP STAR za září 2023 je realizace Jupík
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlašuje vítěze soutěže POP STAR 09/2023. Vítězem měsíce je shop in shop Jupík. Druhé místo získalo vystavení Pilsner Urquell. Třetí místo obsadila realizace Werther´s. V září bylo hodnoceno 9 in-store...
Zboží a prodej: Vyplatí se reflektovat NEJNOVĚJŠÍ TRENDY
Čerpací stanice se staly centrem mnoha služeb pro motoristy a zákazníky z okolí. Jejich interiér by měl být čistý, atraktivní a efektivní, a splňovat očekávaná kritéria. Navrhování a realizace čerpací stanice je složitý úkol, který musí splňovat různá nařízení a normy...
mistoprodeje.cz: Předávání vítězného diplomu v soutěži POP Star v Plzeňském Prazdroji
V soutěži POP Star se vítězem stalo vystavení Radegast, které se zaměřuje na udržitelnost a boj o vodu. Spotřebitelé měli možnost hlasovat pro projekt, který značka Radegast podpoří s částkou 1 milion korun na záchranu vodních zdrojů. Předávání ocenění se konalo v pražs...
Retail News: KÁVOVÉ MODULY ZAHAJUJÍ SPOLUPRÁCI ZNAČKY J.J.DARBOVEN SE SÍTÍ PEKÁREN MARTIN
Společnost J.J.Darboven vybavila pekárny Martin moduly pro sortiment káv, které mají luxusní design a jsou umístěny ve čtyřech pobočkách Pekáren Martin. Projekt byl oceněn partnerem J.J.Darboven i zástupci pekáren Martin a věří se, že moduly pozitivně ovlivní prodeje....
mistoprodeje.cz: POP STAR za srpen 2023 je realizace Red Bull
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum oznámil vítěze soutěže POP STAR 08/2023. První místo získal shop in shop Red Bull, druhé místo Beefeather a třetí místo Metaxa. Porota hodnotila in-store pop realizace podle kritérií kreativity, provedení...
Zboží&Prodej 9/2023: Teplým nápojům vévodí rozmanitost
V nabídce teplých nápojů jsou různé druhy kávy, čaje, kakaa a cereálních nebo vitaminových nápojů. V prvních šesti měsících roku 2023 si každá česká domácnost zakoupila teplý nápoj a utratila za něj průměrně 1 200 Kč. Káva je nejčastěji kupovaným nápojem, zatímco ovocné...
POS a POP: udržitelnost, funkčnost i kreativita
POS a POP nosiče v kombinaci s obaly musí zaujmout zákazníky a lze toho dosáhnout různými způsoby, jako je použití přírodních materiálů, jednoduchý design a funkčnost. V posledních letech se také zvyšuje poptávka po ekologičtějších materiálech a využití digitálních tech...
pharmaprofit: KDO ZAUJME, TEN PRODÁ
Sales promo a merchandising jsou strategie, které pomáhají zvyšovat prodej a povědomí o značce. Je důležité je správně používat a pravidelně aktualizovat strategii. Tyto aktivity umožňují efektivně oslovit zákazníky a získat konkurenční výhody. [pdf-embedder...
mistoprodeje.cz: Jedinečné kávové moduly zahajují spolupráci J.J.Darboven se sítí pekáren Martin
Společnost J.J.Darboven spustila projekt vybavení pekáren Martin moduly pro sortiment káv. Moduly jsou navrženy tak, aby přitáhly zrak zákazníků a nabízí edukativní funkci, která přibližuje zákazníkům nabízený sortiment a původ kávy. Tyto moduly jsou k dispozici ve...
mistoprodeje.cz: POP STAR za červenec 2023 je realizace Radegast
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil vítěze soutěže POP STAR 07/2023. První místo získala realizace Radegast, druhé místo Red Bull a třetí místo Malfy. Hodnocení probíhalo ve třech kritériích: kreativita řešení, produkční provedení a...
Marketing & Media 21/22: Zahradnictví, na značky!
Hlavní podpora prodeje zahradnického sortimentu startuje právě teď.
marketing-media-2022-05-23-zahradnictvi-na-znacky