MARKETING & KOMUNIKACE 1/2021: NENÍ NAD ŽIVÝ KONTAKT SE ZÁKAZNÍKEM

Během pandemie bylo on-line nakupování pro obchodníky nepopiratelnou spásou. Celé měsíce lidé na internetu nakupovali cokoliv - potraviny a zboží každodenní spotřeby, stejně jako oblečení a produkty lifestylových značek, čímž posílili již dávno zřejmý trend....

RETAIL NEWS 3/2021: POP má v komunikačním mixu nezastupitelné místo

Jak výrobci, tak i uživatelé prostředků in-store komunikace potvrzují významnou roli správně fungujících POP prostředků. Ty napomáhají nejenom ke zvýšení prodeje, ale zákazníci si je chválí i kvůli zjednodušené, a přesto atraktivní komunikaci v maloobchodním...

MARKETING & MEDIA 17/22: Firmy chtějí být vidět

POS instalacím dominuje zájem o udržitelnost materiálů, firmy dělají větší a komplexní aktivace v obchodech.

marketing-media-2022-04-25-firmy-chteji-byt-videt

Pin It on Pinterest

Share This