mistoprodeje.cz: POP STAR za červenec 2023 je realizace Radegast

Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil vítěze soutěže POP STAR 07/2023. První místo získala realizace Radegast, druhé místo Red Bull a třetí místo Malfy. Hodnocení probíhalo ve třech kritériích: kreativita řešení, produkční provedení a...

zboziaprodej.cz: Konzervativní trh se rozhýbal

Česko je jedním z průkopníků bezobslužných prodejen, které se zaměřují na design, interaktivitu a udržitelné materiály. Nové technologie a datová analýza společně s personalizovanými nabídkami zlepšují zákaznický zážitek v retailu. Moderní obchody se zaměřují na moderni...

mam.cz: Jak na efektivní in-store komunikaci? Dozvíte se v kurzu POPAI

Sdružení POPAI Central Europe pořádá certifikovaný kurz Základy in-store komunikace v září. Kurz se koná v holešovickém podniku Město Moře a účastníci se dozvědí o komunikaci v retailu, využívání nástrojů a budou se účastnit interaktivních workshopů. Moderátorkou je...

mistoprodeje.cz: POP STAR za červen 2023 je realizace Whiskas

Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil vítěze soutěže POP STAR 06/2023. První místo získala realizace Whiskas, druhé místo Amundsen a třetí místo Royal Crown Cola. Hodnotilo se kreativní řešení, produkční provedení a potenciál upoutání...

Packaging Herald: POP mohou být z lepenky i ze dřeva

V oblasti in-store komunikačních prostředků POS/POP se pomalu ustupuje od laminovaných materiálů kvůli obtížné recyklaci plastové vrstvy. Výrobci a prodejci se zaměřují na udržitelná obalová řešení a využívají materiály s minimální zátěží pro životní prostředí. Výroba...

zboziaprodej.cz: Prodejní síla se skrývá v komunikaci

Emoce jsou důležitým nástrojem v místech prodeje a mohou pomoci posílit brand. In - store marketingová komunikace je stále důležitější součástí marketingového mixu, s výdaji téměř 10 miliard Kč v roce 2021. Nejčastěji se používá v kosmetických a drogistických...

MAM 51-52/2021: Trendem je méně vizuálního smogu

Jak uplynulý rok změnil váš přístup k prezentaci v místě prodeje z pohledu rozpočtu a harmonogramu aktivit? 

marketing-media-2021-12-20-trendem-je-mene-vizualniho-smo

Pin It on Pinterest

Share This