Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola

Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.

Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell

Prémiové pivo k Vánocům neodmyslitelně patří. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.

Místo pro hru dětí i rodičů – k hračkám pro Marketing & Media

Segment hraček by se na první pohled pro marketing a POP komunikaci mohl zdát jako ideální, nejjednodušší. Není nic snazšího, než upoutat dětskou pozornost. Chování dětí je totiž velmi impulzivní a rozhodování často iracionální. Tato malá stvoření ve většině případů ještě neznají hodnotu peněz, a proto nedokáží posoudit, zda je nákup relevantní či nikoliv.

Z toho vyplývá, že cílové skupiny u hraček máme rovnou dvě. Tou první jsou děti různých věkových kategorií. Jejich preference se zpravidla utvářejí přímo v místě prodeje. Pokud však na ně působí mnoho stimulů najednou, jejich zaujetí se velmi rychle mění. V tu chvíli je nezbytné, aby se zapojila druhá cílová skupina, a tou jsou rodiče. Právě oni musí vzít otěže do rukou a posoudit, co je pro nákup vhodné a co není. Do toho vstupuje mnoho faktorů od finančních možností, přes výchovné metody až po adekvátnost hračky k věku a vývojový stupeň dítěte. Rodiče mohou zapojit „psychologickou hru“, kdy dítě celkem jednoduše dokáží přesměrovat na jinou hračku, kterou dle svého uvážení plánují
koupit. Díky dětské impulzivitě to není tak složité.

Obecně platí, že čím barevnější, hlučnější a zábavnější POS materiál je, tím více se dětem líbí a tím více chtějí právě tento nabízený produkt. Ideální je interaktivní podpora prodeje, kdy si dítě začne hrát, může si vše vyzkoušet a nechce se z místa odtrhnout. A to nejlépe v kombinaci s příjemnou a přátelskou paní prodavačkou či hosteskou, která se mu bude věnovat a společně si hrát.

Vše ale záleží na přístupu k výchově rodičů. Ten by měl být velmi zodpovědný, protože každým, byť i na první pohled nevýznamným, jednáním formují povahu budoucích „dospěláků“. Bohužel se stále více a více setkáváme například s takzvanými provinilými nákupy. Rodiče se jimi snaží vykoupit čas, který na své potomky nemají a chtějí se jim alespoň „omluvit“ dárky.

Na závěr je nezbytné zmínit, že ať je marketing jaký je, rozhodnutí je vždy na rodičích a každý rodič má právo zvolit si vlastní přístup k tomu, jak bude vychovávat svůj malý poklad.

Hodnotila Anna Brůžková, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 14/2021

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This