Displeje Tassimo pro Kraft Foods
Naše společnost pro svého zákazníka Kraft Foods navrhla, vyrobila a na českém trhu v listopadu 2012 implementovala luxusní podlahové displeje Tassimo. Tyto POP stojany slouží k podpoře prodeje kávovarů Bosch a kávy Tassimo…
POP Tullamore Dew do barů
Při příležitosti uvedení nové lahve legendární irské whiskey Tullamore Dew a v kontextu dalších marketingových aktivit spojených s tímto launchem byla naše společnost oslovena distributorem této značky, společností STOCK Pl…
POPAI awards 2012
Ocenění v POPAI Awards 2012
Praha, 26. 11. 2012 – Do letošní soutěže o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace POPAI Awards 2012 jsme přihlásili celkem sedm projektů. Tři z nich se staly vítězi kategorie,…
Demo jednotky Samsung
Společnost Samsung a její dceřiná agentura Cheil (zastoupená p. Kamilem Kaliszanem) ve spolupráci s naší společností zrealizovala v extrémně krátkém čase tři speciální demo jednotky pro prezentaci nejnovějších tabletů Galax…
Chráněné dílny
Naše společnost rozšířila v letošním srpnu spolupráci s organizacemi se statutem chráněná dílna. V kontextu našeho etického kodexu se snažíme pomoci handicapovaným občanům se níženou pracovní schopností, tedy těm, kteří maj…
Nové fotostěny v ElectroWorld
Nové in-store řešení fotostěn v ElectroWorld od Dago. Již několik měsíců naše společnost ve spolupráci s maloobchodní společností Electro World, s.r.o., spolupracuje na projektu remodelingu prezentačních stěn na fotoaparáty…
Mobilní prodejní vozík KOLONÁDA
Pro svého klienta Kraft Foods jsme navrhli a vyrobili specifický prezentační stánek KOLONÁDA – mobilní prodejní vozík v retro stylu evokující dobu založení výroby tradičních oplatek Kolonáda.
Tvarem i konstrukčním řešením…
POP Jacobs – promo hrnky
Prostředky pro podporu spotřebitelské soutěže „Hrníčky, které sbližují“ (www.jacobskronung.cz/hrnicky), běžící v termínu od 1. 7. 2012 do 31. 8. 2012.
Promoakce prob…
Prodejní demo jednotka Huawei
Prodejní demo jednotka Huawei – play table. Společnost Huawei se ve spolupráci s naší společností rozhodla posílit in-store prezentaci svých výrobků v prodejně internetového prodejce Alza.
Za tímto účelem jsme navrhli, vyrob…
Paletové ostrovy Budějovický Budvar
Dekorace paletových ostrovů Budějovický Budvar. Pro společnost Budějovický Budvar jsme navrhli a vyrobili projekt tří specifických dekorací paletových ostrovů. Jednalo se o dekoraci jedné palety s maximální visibilitou při…
Místo pro hru dětí i rodičů – k hračkám pro Marketing & Media

Segment hraček by se na první pohled pro marketing a POP komunikaci mohl zdát jako ideální, nejjednodušší. Není nic snazšího, než upoutat dětskou pozornost. Chování dětí je totiž velmi impulzivní a rozhodování často iracionální. Tato malá stvoření ve většině případů ještě neznají hodnotu peněz, a proto nedokáží posoudit, zda je nákup relevantní či nikoliv.
Z toho vyplývá, že cílové skupiny u hraček máme rovnou dvě. Tou první jsou děti různých věkových kategorií. Jejich preference se zpravidla utvářejí přímo v místě prodeje. Pokud však na ně působí mnoho stimulů najednou, jejich zaujetí se velmi rychle mění. V tu chvíli je nezbytné, aby se zapojila druhá cílová skupina, a tou jsou rodiče. Právě oni musí vzít otěže do rukou a posoudit, co je pro nákup vhodné a co není. Do toho vstupuje mnoho faktorů od finančních možností, přes výchovné metody až po adekvátnost hračky k věku a vývojový stupeň dítěte. Rodiče mohou zapojit „psychologickou hru“, kdy dítě celkem jednoduše dokáží přesměrovat na jinou hračku, kterou dle svého uvážení plánují
koupit. Díky dětské impulzivitě to není tak složité.
Obecně platí, že čím barevnější, hlučnější a zábavnější POS materiál je, tím více se dětem líbí a tím více chtějí právě tento nabízený produkt. Ideální je interaktivní podpora prodeje, kdy si dítě začne hrát, může si vše vyzkoušet a nechce se z místa odtrhnout. A to nejlépe v kombinaci s příjemnou a přátelskou paní prodavačkou či hosteskou, která se mu bude věnovat a společně si hrát.
Vše ale záleží na přístupu k výchově rodičů. Ten by měl být velmi zodpovědný, protože každým, byť i na první pohled nevýznamným, jednáním formují povahu budoucích „dospěláků“. Bohužel se stále více a více setkáváme například s takzvanými provinilými nákupy. Rodiče se jimi snaží vykoupit čas, který na své potomky nemají a chtějí se jim alespoň „omluvit“ dárky.
Na závěr je nezbytné zmínit, že ať je marketing jaký je, rozhodnutí je vždy na rodičích a každý rodič má právo zvolit si vlastní přístup k tomu, jak bude vychovávat svůj malý poklad.
Hodnotila Anna Brůžková, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 14/2021
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY