HP poutá hráče k hernímu oltáři

Nová firemní strategie

Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…

Vůně

Společnost DAGO přichází s řadou novinek, které rozšiřují stávající nabídku našich produktů, a zákazníkům tak nabízíme mnohem širší uplatnění jejich nápadů a možností, jaké typy POP materiálu umístit, jak ještě více upoutat p…

Elektrotechnické inovace

Přicházíme na trh s funkčními a cenově dostupnými elektrotechnickými a elektronickými součástkami, které lze integrovat do tradičních POP prostředků.
Jedná se o motorické součástky zabezpečující pohyb nebo rotaci, speciální…

HP poutá hráče k hernímu oltáři

Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme navrhli a vyrobili putuje po českých a slovenských retailových partnerech HP. Jde o nové pojetí v in-store komunikaci klienta, která dosud kladla důraz na vizuální čistotu a prémiovost.

Notebook HP Omen je určen pro skalní hráče. Má tenkou a pevnou konstrukci z kovu a výkonné komponenty. K prezentaci technicky špičkového produktu chtělo HP vytvořit odpovídající stojan. Stojan s notebookem HP Omen využívá společnost u partnerů v České a Slovenské republice, jmenovitě Alza, CZC, TS Bohemia nebo Euronics.

Stojan láká fantasy tematikou ve spojení s posledním dílem z herní série Zaklínač. Koncept stojanu využívá působení na zrak a sluch. Použité reproduktory jsou samostatnou produktovou novinkou a jejich propojení s notebookem umocňuje herní zážitek. Výrazným prvkem designu je červené prosvícení, které podtrhuje high-tech styl notebooku spolu s prezentací hry, která se odehrává ve fantasy světě plném dobrodružství. Herní novinka náročná na výkon demonstruje naživo schopnosti produktu. Vzhled stojanu, který tvoří jakýsi oltář i použitá textace jsou v pojetí HP spíše nezvyklé. „Dosavadní komunikace HP v prodejnách byla vizuálně velmi čistá a prémiová. Jelikož je produkt cílen na hráče, chtěli jsme jej představit hravou formou. Naše výsledky ukazují, že jsme zvolili dobrý přístup a je to pro nás inspirace k uvádění dalších novinek,“ vysvětluje Jana Kučerová, Consumer Marketing manager CZ&SK, HP.

Váš DAGO team

Fotogalerie

Další články

Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov.

Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky

Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky

Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.

Pětinásobné zlato z POPAI Awards

Pětinásobné zlato z POPAI Awards

I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.

Pin It on Pinterest

Share This