POPAI Masters Chicago

V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…

GlaxoSmithKline SIS v Globusu

Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…

3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU

Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…

In-store v Šanghaji a Pekingu

Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…

JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem

Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…

Baileys ve stylové vaně

Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…

Frisco Night láká stojanem na noční život

Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…

Cirkulka od Kofoly myslí na udržitelnost i při výrobě POS

Kofola ČeskoSlovensko uvedla letos do maloobchodní sítě své tradiční nápoje Kofolu, Vineu a Rajec ve vratném skle. Jde o další z řady udržitelných aktivit, kterými dokazuje, že jí péče o přírodu není lhostejná. V případě Cirkulky se navíc nezaměřila jen na samotný obal, ale i na udržitelné POS materiály.

Po několika měsících příprav přichází Kofola s projektem Cirkulka, který nabízí obalovou alternativu pro všechny, kteří nechtějí kupovat nealko nápoje v jednorázových obalech nebo hledají udržitelná řešení.

Vratné skleněné lahve dodává Kofola běžně do gastronomie. Novým distribučním kanálem pro vratné skleněné litrovky se stal internetový prodejce Rohlík.cz a vybrané maloobchodní prodejny Tesco v České republice a na Slovensku. Právě pro tyto prodejny připravovala spolu s Kofolou komunikační agentura Dago set POS vystavení, která vznikla kombinací voštiny a kartonu. „Cirkulce jsme chtěli dopřát prémiové vystavení na ploše,“ vysvětluje Daniela Dlouhá, trade marketing manažerka Kofoly. „Jsme rádi, že se nám spolu s Dagem podařilo najít balanc mezi tím, jak vytvořit tu správnou edukační vizibilitu, a zároveň ji spojit s ekologickým přístupem.“

   Vystavení musí udržet extrémní zatížení

Při výrobě vystavení bylo myšleno na extrémní zatížení, které musí stojany vydržet. Vystavení je totiž naplněno skleněnými litrovými lahvemi a je doplněno o prázdné přepravky, do kterých si spotřebitelé mohou nakombinovat oblíbené nápoje značek Kofola, Vinea a Rajec. „Cirkulka je novou obalovou cestou, na kterou si spotřebitelé musí zvyknout. Na rozdíl od jiných novinek je u ní klíčové komunikovat její příběh a benefity, které přináší,“ říká Vojtěch Kolmaš, senior brand manažer Kofoly a doplňuje: „Kromě vratných obalů a přepravek z recyklovaného plastu jsme se při jejím vzniku zaměřili i na POS materiály.“

Aby bylo téma udržitelnosti splněno, dbalo se i na snížení odpadního materiálu, k čemuž pomohlo i použití kartonu s FSC certifikací podporující ekologicky šetrné, sociálně prospěšné a ekonomicky životaschopné obhospodařování lesů.

Celkem Dago vyrobilo 56 jednopalet určených pouze pro slovenské prodejny, 12 kusů omotávek ve velikosti jednopalety a 7 dvoupalet vyrobených pro český retailový trh. Celkem 3 dvoupaletí byla dekorována holofanem, díky kterému se cirkulární novinka Kofoly a fungování celého procesu recyklace lahví představí i v 3D videu.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This