Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus

Shop in shop Nikon v Alza

Nový projekt – Shop in shop Nikon v Alza. Naše společnost DAGO Vám představuje novou realizaci sofistikovaného shop in shopu Nikon, který jsme vyrobili a nainstalovali v prodejně Alza Bratislava. Zatímco většina podobných p…

ŠKOLENÍ – DAGO

Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…

Sales promo v hobby marketech

O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…

Nová firemní strategie

Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…

Vůně

Společnost DAGO přichází s řadou novinek, které rozšiřují stávající nabídku našich produktů, a zákazníkům tak nabízíme mnohem širší uplatnění jejich nápadů a možností, jaké typy POP materiálu umístit, jak ještě více upoutat p…

Elektrotechnické inovace

Přicházíme na trh s funkčními a cenově dostupnými elektrotechnickými a elektronickými součástkami, které lze integrovat do tradičních POP prostředků.
Jedná se o motorické součástky zabezpečující pohyb nebo rotaci, speciální…

Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus

V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní stylizace v dřevěném provedení, s nímž má značka dobré zkušenosti.

Na vystavení je prezentováno kompletní portfolio značky. „Zákazníci mají možnost výhodně koupit a vyzkoušet i jiné produkty značky, důraz klademe zejména na Captain Morgan Black Spiced a White Rum, dominantní je však Captain Morgan Original Spiced Gold, který se navíc prezentuje v limitované edici,“ vysvětluje Zdeněk Bláha, brand manager Captain Morgan, Stock Plzeň. Přínosem velkého vystavení je větší prostor pro prezentaci značky v době, kdy řetězce usilují o čistší prodejní prostředí a pro budování a komunikaci značky není tolik prostoru. Námi vytvořené řešení na míru přináší lepší výsledky než komunikace pouze na regálu a standardní formáty. Velká vystavení jako nástroj podpory budování značek v místě prodeje se v tomto kontextu stávají trendem.

 
Námořní tématika je se značkou Captain Morgan neodmyslitelně spojená. Aktuální vystavení na prodejnách Globus reflektuje prvky lodní konstrukce. Dřevo je upraveno, aby vypadalo ošlehané mořem. Postup opalování, drátkování a moření jsme vyvinuli před dvěma roky a je používán pro každé dřevěné vystavení. Nechybí postava kapitána s kormidlem a pozornost nakupujících láká pulzující červené osvětlení.
 
Čtyřpaletí je nasazeno ve třech prodejnách Globus. V dalších prodejnách řetězce jsou vystaveny jednopaletové dřevěné lodě, které svým provedením a hodnotnými materiály rovněž výrazně poutají pozornost. V loňském roce došlo k jejich pilotnímu testování a potvrdily se lepší prodejní výsledky ve srovnání s kartonovým provedením. Vystavení v prodejnách Globus potrvá do 23. července, jednotlivé prodejny mohou akci prodloužit. Vícepaletová nestandardní vystavení jsou fungujícím trendem a značka v jejich využití hodlá pokračovat.
 
Váš DAGO Team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Další články

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov.

Pin It on Pinterest

Share This