RETAIL NEWS: POS musí umět zaujmout, pobavit i edukovat
Z prodejen se stávají centra zábavy, společenského života i učení.
ZAP MAG3/22: Propagační materiály v místě prodeje jsou efektivní
POS a POP materiály se v několika posledních letech vyvinuly v mnoha ohledech.
POPAI.CZ: Dago se zaměřilo na karton, chystá stavbu nové haly
Společnost Dago vyrábějící prostředky POS komunikace loni zaznamenala růst obratu v projektech z kartonu o 40 %.
Berounsky.denik.cz: Tři ukrajinské ženy našly práci hned čtvrtý den po příjezdu do Zdic
Julia (18), Iňa (33) a Aňa (33) přicestovaly do Zdic na začátku března a od čtvrtého dne již pracují v POP komunikační agentuře Dago. [pdf-embedder...
Retailnews.cz: Dago se zaměřilo na karton, chystá stavbu nové haly
Společnost Dago vyrábějící prostředky POS komunikace loni zaznamenala růst obratu v projektech z kartonu o 40 %.[pdf-embedder...
Retailnews.cz: Dago se zaměřilo na karton, chystá stavbu nové haly
Společnost Dago vyrábějící prostředky POS komunikace loni zaznamenala růst obratu v projektech z kartonu o 40 %. [pdf-embedder...
Mediar.cz: Dago se zaměřilo na karton, chystá stavbu nové haly
Dago se zaměřilo na karton, chystá stavbu nové haly.
Mistoprodeje.cz: Palírna U Zeleného stromu láká na nové příchutě rumu Heffron
Hned několik realizací pro produkty české likérky Palírna U Zeleného stromu realizovala v posledních týdnech komunikační agentura Dago. [pdf-embedder...
Packagingherald.cz: Dago se zaměřilo na lepenku a chystá stavbu nové haly
Dago se zaměřilo na lepenku a chystá stavbu nové haly.
POPAI.CZ: Palírna U Zeleného stromu ukazuje destilační varnu a láká na nové příchutě rumu Heffron
Hned několik realizací pro produkty české likérky Palírna U Zeleného stromu realizovala v posledních týdnech komunikační agentura Dago.
Retail News 12/2021: MÁME RÁDI MLADÉ A NEKLIDNÉ – JSOU KREATIVNÍ
Hlavním cílem je, aby výstupy, které zadavatel hledá, byly co možná nejlepší, mluvily jeho jazykem a ladily s jeho cíli a očekáváními.