Náš Milka endcup na ČT24
In-store komunikace má za cíl přimět zákazníky, aby se rádi vraceli. Na vlastní kůži se o tom přesvědčila redaktorka České televize, kterou prodejnou v Letňanech provedli Daniel Jesenský, Managing partner naší společnosti a…
Úvod do mixologie v prodejně Makro
Se společností Brown-Forman Czechia distribuující značky prémiového alkoholu Jack Daniel’s, Pepe Lopez a další jsme společně vytvořili druhou generaci chytrých regálů, které tisknou recepty na míchané drinky dle výběru záka…
Rozhovor měsíce s Markem Končitíkem z DAGO
Čím se vyznačuje současný in-store marketing a jaké klade požadavky na značky i tvůrce POS materiálů, se můžete dozvědět v rozhovoru portálu Místoprodeje.cz s naším obchodním a marketingovým ředitelem Markem Končitíkem. Podle…
Orion vábí do světa cukrovinek proudem čokolády
Výrobce čokolád Orion společnost Nestlé Česko s.r.o se rozhodla zvýšit s naší pomocí hodnotu celé kategorie těchto výrobků a zároveň posílit frekvenci kupujících v sekci prostřednictvím exkluzivního vystavení svých produktů…
Chuťovky z Pinterestu
Na obrázkovou sociální síť průběžně dáváme realizace, které stojí za pozornost.
https://www.pinterest.com/dagoPOPagency/original-pop-displays
Proh…
POPAI CE AWARDS ovládla loď Kapitána Morgana
Minulý týden proběhlo v Praze tradiční vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Naší společnosti se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval čtyřmi oceněn…
Whisky festival z vás udělá experta
Společnost Rémy Cointreau, jež distribuuje řadu značek whisky a bourbonů, připravila pro české zákazníky Whisky festival. Je určen všem, kdo chtějí poznat nejoceňovanější světové whisky. Zákazníci mají šanci získat s nákupe…
Captain Morgan v novém plavidle
Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce p…
HP poutá hráče k hernímu oltáři
Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…
POPAI Masters Chicago
V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…
Dago a Alpro představují nové vystavení „Dej to i bez cukru“

Přehledné a atraktivní POP vystavení pro výrobce rostlinných alternativ, značku Alpro, můžete nyní potkat na prodejních plochách hypermarketů Globus.
V kampani s názvem „Dej to i bez cukru“ nabízí Alpro svým zákazníkům produkty s označením No sugar. Konkrétně se jedná o rostlinné dezerty a mléka, která jsou oblíbenou variantou k živočišným produktům.
Na shop in shop můžete narazit ve všech patnácti českých hypermarketech sítě Globus. Tato dvoupaletová nebo čtyřpaletová vystavení nabízí zákazníkům nejen široký výběr neslazených výrobků, ale také lákají k zúčastnění v soutěži o smart květináč.
V dnešní době je pro mnohé z nás velmi důležitý zdravý styl života, proto jsme se snažili vystavení navrhnout tak, aby působilo svěže. Pohráli jsme si s elegantním propojením několika materiálů, od kartonových wrapů, přes dřevo, koplast, až po dřevěné bedýnky. Zákazníci si v rámci vystavení mohou prohlédnout i inteligentní květináč, který je doplněn o umělé květiny.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY