Jako v baru! DAGO vsadilo v shop-in-shopu pro tonik Kinley na kreativitu

Kreativita zpracování vystavení je přímo úměrná odvážnosti zadavatele. A u Coca-Cola HBC toto pravidlo rozhodně platí a funguje. Důkazem toho může být nový shop-in-shop pro jeden z vlajkových nealkoholických produktů, a tím je tonik Kinley. DAGO pracovalo s poselstvím...

Christmas recap: Čím jsme oživili vánoční období v obchodech

Letošní vánoční rekapitulace bude o nápojích, které Češi milují. Všechny značky jsme v nejrůznějších obchodech podpořili nevšedními a výraznými vystaveními. Prohlédněte si je… Tradiční „santovská“ Coca Cola Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady. To si nejspíš většina...

Zasněžené Vánoce s plzeňským pivem? Ideální kombinace

Nevšední zážitek během nákupu častokrát nezažijete. Vánoční vystavení pro Plzeňský Prazdroj to však dokázalo díky unikátnímu spojení tradice piva Pilsner Urquell a neobvyklé technologie. K vidění je v obchodech u nás i na Slovensku. Vytvořit vánoční POS médium pro...

Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!

Letošní POPAI Awards nám vykouzlily mnoho úsměvů! I přes špičkovou a vyrovnanou konkurenci jsme proměnili nominace hned několikrát. Největší radost nám samozřejmě udělalo 1. místo v kategorii Světelná komunikace, kde jsme zazářili s prémiovým endcupem pro Radegast....

Nakoukněte pod pokličku DAGO zákulisí a pobavte se s námi

Jsme pracovně vytížení a připravujeme jedno vystavení za druhým. Kvalitně odvedená práce je pro nás prioritou, za stejně důležité ale považujeme vztahy mezi kolegy a příjemnou atmosféru. Jsme pro každou legraci a mezi povinnostmi se stíháme i dobře pobavit a dodat si...

Jsme u vzniku rumové novinky Ron de Azur

Pro našeho dlouhodobého klienta STOCK Plzeň-Božkov jsme připravili set POP médií k uvedení panamského rumu s názvem Ron de Azur. Již na první pohled je jasné, že provedení POS materiálů předává zákazníkům mnohem více než jen informaci o výrobku. Láká je na výpravu do...

Elektrické zubní kartáčky Oral-B se v Alze „chlubí“ recenzemi zákazníků

Značka potřeb pro zubní hygienu Oral-B společnosti Procter & Gamble připravila pro zákazníky v showroomech Alza nové Shop in Shop vystavení elektrických kartáčků. To zaujme prémiovým provedením, které se kromě vzhledu a využití materiálů vyznačuje stimulací interakce zákazníka s vystaveným produktem. Náš DAGO tým, autor vystavení, využil mechaniku, kdy uchopení kartáčku doprovází rozšířená realita prostřednictvím produktového spotu a zobrazení aktuálního hodnocení zákazníků z webových stránek Alza.

Hlavní motivací pro vytvoření tak výrazného vystavení byla snaha přimět zákazníka, aby kartáčky vyzkoušel. „Chtěli jsme spotřebiteli umožnit snadné a přesné seznámení s produktem. K tomu si navíc může udělat obrázek o spokojenosti ostatních zákazníků a využít tak jejich reference ke svému rozhodnutí o nákupu,“ říká k projektu Andrej Murgaš, který má na starosti strategii dentálních produktů ve společnosti Procter & Gamble pro český a slovenský trh. Vystavení dominuje dvoumetrová maketa nového produktu GENIUS, který obsahuje řadu pokročilých funkcí a nabízí i propojení s mobilním telefonem. Použití hi-tech prvků se tak přímo nabízelo.

Vystavení bude využíváno dlouhodobě a Alza jako klíčový partner poskytla v showroomech v Praze a Bratislavě plochu devíti čtverečních metrů. Realizace proto musela splnit vysoká očekávání. 3D maketa novinky GENIUS využívá světelnou indikaci režimů péče o zuby stejně jako reálný výrobek. Pokud zákazník přistoupí blíže, obrazovky jej vyzvou k uchopení jednoho z kartáčků. Následuje spuštění produktového spotu daného modelu spolu se zobrazením hodnocení zákazníků Alza, kteří si kartáček nedávno koupili. „Vystavení je v Evropě ojedinělé a věřím, že pomůže v showroomu získat produktové novince nadprůměrnou pozornost, jakou si zcela jistě zaslouží,“ uvádí Andrej Murgaš.

Vystavení prokazuje svou technologickou pokročilost v komunikaci s nakupujícími, značce však poskytuje také cenná data pro marketing. Systém monitoruje četnost i čas manipulace s vystavenými kartáčky. Tato data jsou v reálném čase dostupná přes webové rozhraní a jsou dále využita pro plánování podpory prodeje vystaveného sortimentu.

Váš DAGO tým

Pin It on Pinterest

Share This